wie weet wat dit voor een bijzonder exemplaar is?

Gestart door pepijn21, september 13, 2006, 23:23:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

pepijn21

Ik heb deze paddestoel gefotografeerd maar kan hem nog niet determineren. Wie kan mij helpen? Hij is gevonden in een loofbos bij Epen.

a.houter

#1
Het is eigenlijk nog niets Pepijn, het moet nog wat worden.

Ik heb ook eens zoiets gevonden (inclusief de druppels), en heb heel lang moeten wachten voor ik zeker wist wat het zou worden.
Als je dat geduld hebt, dan moet je volgend jaar er nog naar gaan kijken, want dan is hij 'volwassen'geworden. Je zult dan zien dat ie is veranderd in een prachtige Roodgerande houtzwam.
:duim:
@ndré
Admin. Paddestoelen
----------------------------------
Disclaimer
----------------------------------
Ondanks alle aan de samenstelling van dit bericht bestede zorg, kan ik geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele directe dan wel indirecte schade voortvloeiende uit enig gebruik van dit bericht, de opgenomen links en attachements.

This message is provided "as is" without warranty of any kind. In no event shall I be liable for any loss of profits, loss of business, loss of life, loss of use or data, interuption of business, or for indirect, special, inci

pepijn21

Dank je voor je snelle reactie, dat had ik zelf niet zo snel gevonden. Ik weet nog waar ik het gezien heb, dus volgend jaar ga ik nog eens kijken.