Landelijke actiedagen 2 januari en 19 februari 2011: Hart voor natuur

Gestart door Margreet Kwh, december 11, 2010, 23:11:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

Margreet Kwh

Vandaag hoorde ik op de Variadag van Floron dat er volgend jaar twee actiedagen komen om te protesteren tegen het natuurbeleid van het kabinet. Het streven is dat er een soort actie komt met zoveel mogelijk natuurorganisaties gezamenlijk, vergelijkbaar met wat in de cultuurhoek is gebeurd met de schreeuw voor cultuur.

De eerste dag, zondag 2 januari 2011, zal er een wandeling in natuurgebieden zijn.
De tweede dag, zaterdag 19 februari 2011, wordt een gezamenlijke actiedag per provincie.

Als iemand er meer over weet, vul het aan of corrigeer me.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Margreet Kwh

met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

diertjesvriend

ja leuk, op de site kan je een landkaart zien met daarop de plekken waar je mee kan doen.

benieuwd hoeveel mensen erop af komen, ik probeer mee te doen.

Margreet Kwh

met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Margreet Kwh

De volgende actiedagen zijn 19 en 20 februari. Je kunt je e-mail adres doorgeven als je op de hoogte gehouden wilt worden.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

leonwillems@home.nl

   Iedereen met hart voor natuur is van harte uitgenodigd om op zaterdag 19 februari deel te nemen aan een van de vele activiteiten georganiseerd door de natuurorganisaties. In elke provincie worden activiteiten georganiseerd voor en door mensen met hart voor natuur. Niet alleen op zaterdag de 19e, maar ook in de week daarvoor.

Deze estafette bestaat uit wandelingen, excursies, hardloopwedstrijden, campagnes, kinderactiviteiten en nog heel veel meer. Bovendien wordt in elke provincie de politiek uitgedaagd om zich uit te spreken over de onevenredige bezuinigingen op natuur die door dit kabinet worden voorgesteld. Blijf deze website volgen voor meer informatie over de vele activiteiten en debatten.

Op 2 maart zijn de Provinciale Verkiezingen. Iedereen met hart voor natuur wordt opgeroepen om te gaan stemmen, omdat de provincie voor een groot deel verantwoordelijk is voor natuur en landschap in Nederland. Met uw stem kunt u mede bepalen hoe Nederland er in de toekomst uit zal zien.
Hart voor natuur? Stem op 2 maart!
~ Keep a green tree in your heart and perhaps a singing bird will come ~