Raadsels en illusies

Gestart door Harm058, november 20, 2010, 20:37:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

Harm058

Groet!
Harm Dijkstra

Leeuwarden


Henri25

Groeten Henri Zomer
Moderator (Kleur)ringen in Nederland

Jarinka

Helaas, ik heb gisteren een soortgelijk filmpje op TV gezien, deze werkte dus niet meer ;). Ik zag hem direct :P
Groeten, Jarinka Heijink

Bart van Hoogstraten

Ik ben graficus van beroep... dus de echte "platte" afbeeldingen die je voor de gek houden blijven mij toch het meest intrigeren. Deze is toch wel uit de categorie "hard-drugs".
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Bart van Hoogstraten

Deze is ook wel gaaf. Als je lang genoeg kijkt zie je zomaar opeens een surfer!
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

ronald

Citaat van: Bart van Hoogstraten op januari 07, 2011, 21:43:18 PM
Deze is ook wel gaaf. Als je lang genoeg kijkt zie je zomaar opeens een surfer!
soms is het best mooi om heel slecht in raadsels en illusies te zijn  :D
groeten, Ronald van Seijen

Marijn_Verbeek

Groet,
Marijn Verbeek

Jarinka

Groeten, Jarinka Heijink

Bart van Hoogstraten

Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Question

Ik ook..(kom op..play play play play :-[

ronald

groeten, Ronald van Seijen

vuurvlinder

Voor mensen die van puzzels houden, vorige week heb ik een spel gedownload. Ik waarschuw alvast, het is zeer verslavend! http://www.spintop-games.com/puzzle_game_download/escape_rosecliff_island.html
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

vuurvlinder

Citaat van: vuurvlinder op januari 11, 2011, 00:38:17 AM
Voor mensen die van puzzels houden, vorige week heb ik een spel gedownload. Ik waarschuw alvast, het is zeer verslavend! http://www.spintop-games.com/puzzle_game_download/escape_rosecliff_island.html

Is er nog niemand die dit spel heeft gedownload? Het is echt een aanrader, het houdt de hersenen en vooral de oogjes goed scherp! Ik ben bij level 23 en benieuwd wat er gebeurd hoe het verder gaat bij level 25.
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

diertjesvriend

@vuurvlinder, ik had het gedownload maar het kon niet op mijn pc worden afgespeeld waarom weet ik niet meer.
moest ik iets instaleren geloof ik en dat doe ik eigenlijk nooit.
maar ben wel benieuwd naar het spel ondertussen..

vuurvlinder

#74
Net level 24 uitgespeeld en ik ben benieuwd wat er daarna komt. ;D

Edit; @ Lotte, mijn dochter had het gedownload en heeft het middels mijn stick op mijn pc gezet. Zij heeft Vista en ik 7. Heb net een poging gedaan om het spel (nogmaals) te downloaden en dat is prima te doen.
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

diertjesvriend

#75
oké poging 2 starting now

(even later...) jaah, heb het voor elkaar!
weet het alweer, het was dat ik het wachtwoord nog niet had om de pc toestemming te geven voor het downloaden en toevallig vandaag dat paswoord gekregen dusss...

maar klopt het dat je een uur vrij kan spelen en dan moet betalen?
ik heb nu 2 ruimtes gespeeld en 1 item gekregen.
die zoekplaatjes zijn knap gemaakt!

ik ga nog ff verder nu :)

vuurvlinder

Betalen? Heb nog nooit iets betaald! ;D
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

diertjesvriend

#77
het spel is ineens weg  :'( :'(

haha nouja zeg, stom spel  :wacko: :P

(even later...) nu heb ik m er weer op gezet, en hij zegt

buy the full game - your free time has been expired.

en als ik dan doorklik, 29 dollar.
en als je dat probeert te omzeilen lukt nog niet, want moet je activerings code hebben dus ja
zo kom ik nooit uit het kasteel. zonde is een leuk spel!

vuurvlinder

Euhh, ik zal mjin dochter ff navragen. Betalen voor een spelletje doe ik niet en ik zit echt op level 24!  :rolleye:
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

diertjesvriend

o als je wil navragen hoe ze hem gratis heeft dan ben ik heel benieuwd,
want het is echt een leuk spel!
die plaatjes zijn echt goed gemaakt, zoveel dingen in te vinden niet normaal haha
heel lang turen en zoeken en dan ineens zie je het.
alleen weet ik niet altijd wat het engelse woord waarvoor is, maar gewoon vertaalsite erbij dan is dat ook weer opgelost.
level 24 is echt ver!

vuurvlinder

Ik heb het even nagevraagd en er lag een briefje op mijn buro.

Downloaden voor dummies!  ;D
Ga naar Google, toets Utorrent in (symbooltje: groen vierkantje met witte U) gratis te downloaden. Dan ga je naar piratebay.org toets het spel in. Klik op de populairste qua downloaden. Open met Utorrent na het downloaden. Plak hem op je bureaublad en spelen maar!
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

diertjesvriend

aha..

even over nadenken en lezen wat het inhoud
volgens mij kan zoiets dan ook bestanden uit jou pc openbaar maken of niet

kijk ik zat hier te lezen wat het is
http://www.duken.nl/leren-downloaden/utorrent-handleiding-bittorrent-leren-downloaden.html

het is nu overdag moet eigenlijk andere dingen doen  :angel: en moet even nadenken over wel of niet zoiets downloaden, moet mn pc niet stuk hebben of in de war ofzo.

vuurvlinder

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn dochter en haar vriend gebruiken het al heel lang en hebben er nooit problemen mee gehad.
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Jarinka

Downloaden via uTorrent is niet aan te raden. Downloaden is in NL legaal, maar uploaden niet. Als je via uTorrent download, moet je tegelijkertijd ook uploaden. Iedereen down- en upload van en naar elkaar.
Stel, je wilt een puzzel. Dan krijg je een lijst met adressen waar losse puzzelstukjes te krijgen zijn. Om zo'n stukje te krijgen, moet je dat stukje kopiëren en ook op zo'n adressenlijst zetten. Als je aan het uploaden bent, kopieer je telkens een deel van het bestand, en dat 'seed' je dan (zodat iedereen dat stukje van jou kan downloaden).

Als ik iets wil downloaden, ga ik naar www.filestube.com. Daar typ ik in wat ik zoek, en dan geeft hij een lijst met websites waar het te vinden is. Je hebt namelijk file hosting sites, waar mensen bestanden kunnen uploaden. Ik heb daar "Escape Rosecliff Island" ingetypt, en bijvoorbeeld deze downloadlink gevonden. Gewoon op 'Slow Download' klikken (die is gratis, voor de snelle moet je betalen). Veel speelplezier!
Groeten, Jarinka Heijink

vuurvlinder

Hee, ook weer wat geleerd! Bedankt voor je reactie, Jarinka!
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Jarinka

Citaat van: vuurvlinder op januari 15, 2011, 18:06:25 PM
Hee, ook weer wat geleerd! Bedankt voor je reactie, Jarinka!
Deze download is beter. De vorige die ik linkte werd door mijn virusscanner onderschept als Trojan Horse :S. Da's niet de bedoeling... Voor de mensen die hem gedownload hebben en het .exe-bestand hebben geopend: laat even een virusscanner lopen, het kan zijn dat die Trojan is geactiveerd.
Groeten, Jarinka Heijink

diertjesvriend

oeps!

nou, virus scanner is running,
ik zie na het douchen wel of ie iets gevonden heeft.
zal het bestand ook weer weghalen, deze kon ik niet openen om 1 of andere reden.
iets met instellingen ofzo voor een rar. document i don't know.

ik probeer later die andere link van je even :)

Jarinka

Als je geen .rar-bestanden kunt openen, moet je WinRAR even downloaden. Vrijwel alles wat je via Filestube kunt downloaden, is in .rar-formaat. WinRAR kun je officieel maar 40 dagen als trial proberen, maar na die 40 dagen is het enige dat je krijgt een irritant pop-upje als je een .rar-bestand opent. Je kunt hem verder nog volledig gebruiken :)
Groeten, Jarinka Heijink

vuurvlinder

Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

diertjesvriend

level 5 completed! :)

maar blijft het steeds hetzelfde, alle ruimtes 1 voor 1 de items zoeken,
dan een spel oplossen en dan naar de volgende level?

of komt er wat meer uitdaging bij straks, hoop van wel  ;)