vraagje over barmsijs spec.

Gestart door rhianna, november 17, 2010, 15:22:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

rhianna

hallo vogelvrienden,ms een domme vraag maar afgelopen maandag heb ik mijn 1e barmsijs gespot mijn vriend heeft er 2 foto's van kunnen maken en toen vloog hij weg.deze vogel ingevoerd als barmsijs spec. omdat ik niet kon zien of het de grote of de kleine was.nou kijk ik vandaag naar mijn soortenlijst en zie ik dat mijn barmsijs er niet bijstaat.waarom niet?worden spec's niet als soort geteld of komt dit omdat ik er 2 foto's heb bijgevoegd met de naam van de fotograaf (mijn vriend)eronder?vriendelijke groet rhianna

JRoosma

Barmsijs spec wordt niet als soort geteld idd. Wel als verzamelsoort. Mbv de ctrl-toets kun je verzamelsoort kiezen in je levenslijst.

Jaring Roosma

rhianna

hallo JRoosma,dat is inderdaad mijn lijst,en jammer dat die barmsijs niet word geteld ik was zo blij met m'n 125e soort!groetjes rhianna

jonas D

Misschien als je het ter determinatie zet kan er nog wel een kleine/grote barmsijs uitkomen ;)
Groeten,
Jonas

rhianna

hoi jonas,dat ga ik inderdaad nog maar eens proberen ms dat iemand met meer ervaring met barmsijzen me verder kan helpen ,bedankt voor de tip!groet rhianna

Roel Schwartz

Rhianna zal ik jouw een determinatie-pdf-je toesturen?
M.v.g.,

Roel Schwartz.

rhianna

hoi r.schwartz2,ik heb geen idee wat een pdf-je is maar ik neem aan dat het niks engs is dus ja ?groet rhianna

Jan vH

Citaat van: rhianna op november 17, 2010, 19:08:36 PM
hoi r.schwartz2,ik heb geen idee wat een pdf-je is maar ik neem aan dat het niks engs is dus ja ?groet rhianna

Een pdf-je is een bestand, Roel bedoelt een artikel waarmee je de Barmsijzen makkelijker kunt herkennen.
Jan van Harten
Validator Plantengallen

Roel Schwartz

Citaat van: rhianna op november 17, 2010, 19:08:36 PM
Moet je alleen even jouw emailadres toesturen. Het bestand is +/- 3,5 mb.

M.v.g.,

Roel Schwartz.