Kinderkopjes erop

Gestart door Question, november 15, 2010, 16:38:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marina

zat er een libel op het plafond?
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

ronald

klopt, maar ik kon nog geen veldgids vasthouden, dus de soort weet ik helaas niet  :P
groeten, Ronald van Seijen

Question

Oke, eerlijk is eerlijk..je ziet er daar wel schattig uit.
Citaat van: Marina op november 15, 2010, 21:25:32 PM
zat er een libel op het plafond?
;D zoiets zat ik me nou ook al af te vragen.

ronald

ik was er in ieder geval wel van onder de indruk!
groeten, Ronald van Seijen

Question

Citaat van: Marina op november 15, 2010, 21:17:25 PM
Klopt André, ik ben de jongste thuis.
Van mijn oudste zus zijn er 100en gemaakt, de volgende zus werd het al een heel stuk minder die foto's en van mij moet er ergens 1 fotootje zijn met zo'n gegolfd wit randje waar ik in bad zit (overigens nog steeds een liefhebberij van me) maar waar dat is gebleven weet niemand meer.
Helaas.
Dat hoor je wel vaker he? De eerste is bijzonder omdat het de eerste is, de kids daarna steeds wat minder. De jongste bij ons thuis was mijn broertje. Maar die was in principe weer bijzonder omdat het een jongen is. Als enige tussen 3 meiden.

Question

#35
Dat lijkt net zo'n moment voordat je iets uitspuugt. (dat zie je tegenwoordig veel bij pubers en uitgegroeide pubers)
Wel erg schattig hoor. :blink:

Question

Eentje van het oogjes dicht snaveltjes toe tijdperk?

Marina

vwb ronalds libel: Misschien moeten we de rest van het filmpje zien, dan blijkt dat Ronald net zn melkprutje mét opgesabbelde libel aan het spougen was op over-oma's nieuwe jurk  :D



lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

liesbeth te Paske

#38
Citaat van: andre.schulten op november 15, 2010, 21:19:10 PM
Citaat van: liesbeth te Paske op november 15, 2010, 18:20:19 PM
Citaat van: Question op november 15, 2010, 18:14:30 PM
oooh..wat een schatje. prachtig koppie! :blink:
Toen nog wel......! ;D
nou Liesbeth: ''live'' zie je d'r toch echt stukken beter uit dan op je 'verschrikte' avatar. en ik heb er niks van gemerkt dat je geen schatje zou zijn. ;)
Bedankt!
trouwens erg leuke foto's van jou, zal bij mijn ouders een kijken of ik nog vakantie foto's op de boerderie heb, de familie van mijn vaders kant komt allemaal uit Aalten en heb daar vroeger veel tijd doorgebracht bij diverse familie leden. :lol:
Ben trouwens ook de jongste thuis, niemand die meer echt op je let, ik vond het heerlijk! B)
Groet,
Liesbeth

Sonderbare Vogel

Margreet Kwh

Hier nog een leuke van mijn opa Kwh met zijn drie oudste kleindochters. Links ben ik.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Marina

oei die rechtse vond er niet veel aan geloof ik, aan opa Kwh
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

liesbeth te Paske

 Leuke foto,'k zie dat jullie het op dat moment erg naar je zin hebben. ;D
Groet,
Liesbeth

Sonderbare Vogel

Bart van Hoogstraten

Citaat van: MarKoHu op november 15, 2010, 22:42:56 PM
Links ben ik.

Da's een stuk helderderder dan de beschrijving van Ronald bij zijn foto, weet niet wie van de 3 nou Ronald is op die pheauteau!
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Marina

Citaat van: Bart van Hoogstraten op november 15, 2010, 23:04:04 PM
Citaat van: MarKoHu op november 15, 2010, 22:42:56 PM
Links ben ik.

Da's een stuk helderderder dan de beschrijving van Ronald bij zijn foto, weet niet wie van de 3 nou Ronald is op die pheauteau!

is betrekkelijk
Links voor de kijker of links voor de gekiekte?
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

Margreet Kwh

Die dikste kop, links voor de kijkbuiskijker. ;)

Margreet.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Marina

Citaat van: MarKoHu op november 15, 2010, 23:07:16 PM
Die dikste kop,
Margreet.
Op die leeftijd heet dat Vertederend Bolle Wangetjes.
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

Marina

Citaat van: Question op november 15, 2010, 21:44:12 PM
Eentje van het oogjes dicht snaveltjes toe tijdperk?

paar vleugeltjes fotosjoppen, leuke kerstkaart?
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

liesbeth te Paske

Citaat van: ronald op november 15, 2010, 21:30:40 PM
ik was er in ieder geval wel van onder de indruk!
Ik wist niet dat je al op zo'n jonge leeftijd een bril droeg ;D
Groet,
Liesbeth

Sonderbare Vogel

liesbeth te Paske

Citaat van: liesbeth te Paske op november 15, 2010, 23:15:03 PM
Citaat van: ronald op november 15, 2010, 21:30:40 PM
ik was er in ieder geval wel van onder de indruk!
Ik wist niet dat je al op zo'n jonge leeftijd een bril droeg ;D
Sorry Ronald, maar ben een beetje melig geworden :-\
Tijd om naar bed te gaan! :angel:
Groet,
Liesbeth

Sonderbare Vogel

ronald

haha, hier gaat het ook wel lekker zie ik  ;D
groeten, Ronald van Seijen

Question

Toch wel leuk he? die oude foto's van toen je klein was, en id nog echt onschuldig. Lekker de hele dag wat eten en slapen. Als je bij iemand op de arm ligt af en toe neuzen grijpen, brillen pakken en haren "vlechten".(aaauw) Heerlijk geïnteresseerd zijn in nieuwe dingen. Je rot lachen als je jezelf in de spiegel ziet. En als je een keer vast voedsel krijgt zit je er tot de oren in. Niks niet netjes. Alles er onder smeren, en als het een beetje kan die gene die naast je zit ook. En als je iets niet lust dan smijt je het gewoon onschuldigop de grond.

andre.schulten

Citaat van: Question op november 15, 2010, 21:20:47 PM
Leuke foto's Andre! Die eerste is helemaal schattig. :blink: Wat zijn jullie op die tweede aan het uitvreten met die kalfjes.

Die waren voor de slacht (grapje).

't Is bij mijn oma op de boerderij en de kalveren moesten naar een ander hok. Dus samen met neef André aan het zeulen. En mijn ooms, die je niet ziet, maar lachen.

andre.schulten

Citaat van: liesbeth te Paske op november 15, 2010, 22:38:26 PM
de familie van mijn vaders kant komt allemaal uit Aalten

..mijn geboorteplaats

Question

Citaat van: andre.schulten op november 16, 2010, 07:47:11 AM
Citaat van: Question op november 15, 2010, 21:20:47 PM
Leuke foto's Andre! Die eerste is helemaal schattig. :blink: Wat zijn jullie op die tweede aan het uitvreten met die kalfjes.

Die waren voor de slacht (grapje).

't Is bij mijn oma op de boerderij en de kalveren moesten naar een ander hok. Dus samen met neef André aan het zeulen. En mijn ooms, die je niet ziet, maar lachen.
;D Ik zie het helemaal voor me..grinnik. Die kleine beestjes zijn vast sterker als dat ze lijken. Ik heb zoiets eens uitgeprobeerd bij een vriendin thuis. Ze hadden een kleine pony met een veulentje, en die moesten naar een ander stuk land. Ik zou dat veulentje wel even in bedwang houden.  ;) Zulke ukkie's onderschat je zomaar bleek wel.  ;D

Marina

Citaat van: Question op november 16, 2010, 07:06:41 AM
Toch wel leuk he? die oude foto's van toen je klein was, en id nog echt onschuldig. Lekker de hele dag wat eten en slapen. Als je bij iemand op de arm ligt af en toe neuzen grijpen, brillen pakken en haren "vlechten".(aaauw) Heerlijk geïnteresseerd zijn in nieuwe dingen. Je rot lachen als je jezelf in de spiegel ziet. En als je een keer vast voedsel krijgt zit je er tot de oren in. Niks niet netjes. Alles er onder smeren, en als het een beetje kan die gene die naast je zit ook. En als je iets niet lust dan smijt je het gewoon onschuldigop de grond.

wahahaha daar hoef je niet klein voor te zijn hoor  ;D
(alleen ik gooi t niet op de grond maar gewoon in de prullenbak)
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

liesbeth te Paske

Citaat van: andre.schulten op november 16, 2010, 07:50:59 AM
Citaat van: liesbeth te Paske op november 15, 2010, 22:38:26 PM
de familie van mijn vaders kant komt allemaal uit Aalten

..mijn geboorteplaats
Mijn achternaam staat daar met koeienletters ;) op de gevel van de houthandel, maar dat is geen familie.
Mijn oom en tante hadden een grote boerderij iets buiten Aalten, met 70 melkkoeien, 2 gigantische stieren, varkens en paarden.
Ging er in de schoolvakanties altijd graag naar toe om met van alles mee te helpen (bv. biggen verplaatsen in een kruiwagen :lol:)
Mocht dan ook een nachtje op de hooizolder slapen en daar rook het zó heerlijk!
Groet,
Liesbeth

Sonderbare Vogel

Question

hihi...dit is de allerbeste foto die ik heb. Er wordt soms nog wel over gepraat.  ;D

ronald

ik denk dat ik deze foto maar voor zichzelf laat spreken  ;)
groeten, Ronald van Seijen

Question

Mandje op temperatuur brengen voor sjerry?  ;)

ronald

op die leeftijd moet je eigenlijk nog niet al teveel alcohol drinken denk ik  :P
groeten, Ronald van Seijen