Kinderkopjes erop

Gestart door Question, november 15, 2010, 16:38:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

Question

Zag ik niet ergens kinderkopjes? Die 2 die ik zag waren ietsje ouder als de mijne, maar toch erg leuk. Misschien is het toch wel leuk om er wat meer van te zien. Vroeger de goeie oude tijd?? ;D

liesbeth te Paske

Wat een leuke foto, en die prachtige rode krullen!! :lol:
Ga eens kijken of ik er één kan vinden van mezelf maar volgens mij liggen ze bijna allemaal bij mijn ouders.
Groet,
Liesbeth

Sonderbare Vogel

ronald

oooh, wat was je daar nog schattig, waar is die goede oude tijd gebleven?... ;)
groeten, Ronald van Seijen

Question


Question

Waar is trouwens jouw "onschuldige"kinderkopje Ronald?  :P

ronald

Citaat van: Question op november 15, 2010, 17:46:30 PM
Waar is trouwens jouw "onschuldige"kinderkopje Ronald?  :P
die zie je op mijn avatar immers!  :P
groeten, Ronald van Seijen

ronald

en je moet Marina ook niet altijd geloven hoor, er zijn best foto's van haar als peuter. ze is eigenlijk niet eens zoveel veranderd...
groeten, Ronald van Seijen

Question

#7
Als dat je kinderkopje is (wel schattig hoor) hoe oud ben je dan nu? :lol:

liesbeth te Paske

Citaat van: liesbeth te Paske op november 15, 2010, 17:34:38 PM

Ga eens kijken of ik er één kan vinden van mezelf maar volgens mij liggen ze bijna allemaal bij mijn ouders.
Ik heb er maar één gevonden :-\
Mijn vader is zijn hele leven al citoën liefhebber en heeft ook nooit in een andere auto gereden. Ik vond/vind hem en zijn auto's geweldig, dus wilde destijds per sé met zijn favoriete voertuig op de foto.( en hij had zijn twee favorieten op één foto ;D)   
Groet,
Liesbeth

Sonderbare Vogel

Question

oooh..wat een schatje. prachtig koppie! :blink:

liesbeth te Paske

Groet,
Liesbeth

Sonderbare Vogel

Marina

Citaat van: liesbeth te Paske op november 15, 2010, 18:20:19 PM
Citaat van: Question op november 15, 2010, 18:14:30 PM
oooh..wat een schatje. prachtig koppie! :)
Toen nog wel......! ;D

nu nog steeds, toch...

Citaat van: ronald op november 15, 2010, 17:54:34 PM
en je moet Marina ook niet altijd geloven hoor, er zijn best foto's van haar als peuter. ze is eigenlijk niet eens zoveel veranderd...
;D ben je bij mn moeder langsgeweest

Citaat van: ronald op november 15, 2010, 17:37:33 PM
oooh, wat was je daar nog schattig, waar is die goede oude tijd gebleven?... ;)

tineke is nog steeds schattig hoor!
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

Marina

nou ronald, laat maar zien die foto waar jij met je krullen en blote billetjes op een vachtje ligt
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

Question

CiteerCitaat van: ronald op Vandaag om 17:37:33

    oooh, wat was je daar nog schattig, waar is die goede oude tijd gebleven?... ;)


tineke is nog steeds schattig hoor!
:angel:

Citaat van: Marina op november 15, 2010, 20:02:25 PM
nou ronald, laat maar zien die foto waar jij met je krullen en blote billetjes op een vachtje ligt
;D ahum..Ronald?

ronald

he, das raar, de laatste berichten kan ik niet lezen, geen idee hoe dat kan... :P
groeten, Ronald van Seijen

Question


Marina

Nou Tineke, er zit niets anders op.
Ronald zal alsnog moeten gaan poseren  8)
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

Question

#17
Citaat van: Marina op november 15, 2010, 20:42:59 PM
Nou Tineke, er zit niets anders op.
Ronald zal alsnog moeten gaan poseren  8)
Ik kan het niet nog meer met je eens zijn.  ;D Hey Ronald? kom op met je poppekopje!  :lol:
(Anders maken we gewoon een verse/nieuwe waar hij met krullen en blote billetjes op een vachtje ligt :P)

liesbeth te Paske

Hey Ronald, foto! foto! foto! ;D
Groet,
Liesbeth

Sonderbare Vogel

ronald

...volgens mij begint nou mijn hele computer het te begeven...  ::)
groeten, Ronald van Seijen

andre.schulten

jongens, klets eens niet zo veel; zet gewoon die kop erop.. (of 2x) 2jr en plusminus 12jr

Marina

André, je bent niks veranderd sinds je 2e!
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

andre.schulten

dat kan ik van jou nog niet zeggen

ronald

het eigenlijke probleem is dat ik hier geen foto's heb, maar omdat dit praat maar raak is klets ik er maar een krulletje aan  ;)
die ene foto van je had ook wel bij koei'n kiek'n kunnen opduiken, leuk!
groeten, Ronald van Seijen

andre.schulten

Citaat van: ronald op november 15, 2010, 21:07:31 PM
die ene foto van je had ook wel bij koei'n kiek'n kunnen opduiken, leuk!

we zijn nu eenmaal erg goed in ''dwarsverbanden'' op dit forum  :blink:

Marina

Klopt André, ik ben de jongste thuis.
Van mijn oudste zus zijn er 100en gemaakt, de volgende zus werd het al een heel stuk minder die foto's en van mij moet er ergens 1 fotootje zijn met zo'n gegolfd wit randje waar ik in bad zit (overigens nog steeds een liefhebberij van me) maar waar dat is gebleven weet niemand meer.
Helaas.
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

andre.schulten

Citaat van: liesbeth te Paske op november 15, 2010, 18:20:19 PM
Citaat van: Question op november 15, 2010, 18:14:30 PM
oooh..wat een schatje. prachtig koppie! :blink:
Toen nog wel......! ;D
nou Liesbeth: ''live'' zie je d'r toch echt stukken beter uit dan op je 'verschrikte' avatar. en ik heb er niks van gemerkt dat je geen schatje zou zijn. ;)

andre.schulten

Citaat van: Marina op november 15, 2010, 21:17:25 PM
Klopt André, ik ben de jongste thuis.
Van mijn oudste zus zijn er 100en gemaakt, de volgende zus werd het al een heel stuk minder die foto's en van mij moet er ergens 1 fotootje zijn met zo'n gegolfd wit randje waar ik in bad zit (overigens nog steeds een liefhebberij van me) maar waar dat is gebleven weet niemand meer.
Helaas.

probeer het te schilderen, bijvoorbeeld  ;)

Question

Leuke foto's Andre! Die eerste is helemaal schattig. :blink: Wat zijn jullie op die tweede aan het uitvreten met die kalfjes. 

ronald

niet zo'n beste foto, deze heb ik van een oud stukje film. ik zit hier bij mijn overgrootmoeder op schoot, dat vond ik wel heel mooi om weer terug te vinden  :)
groeten, Ronald van Seijen