Zijn waarnemers chaotisch?

Gestart door Bart van Hoogstraten, november 10, 2010, 12:56:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

Bart van Hoogstraten

Bij "Waar ga jij waarnemen vandaag" blijken er 3 waarnemers op rij een chaotische werkplek te hebben. Ben er nieuwsgierig naar of dat algemeen geldend is voor de "waarnemer" -> plaats een foto van de plek waar je bent als je niet in het veld zit! Leuk om te zien wat voor een omgeving er bij het avatarhoofd hoort!
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

leonwillems@home.nl

we hebben hier flexibele werkplekken, dus geen eigen vaste plek meer. Het enige chaotische is het vinden van een werkplek als het erg druk is op kantoor...   :rolleye:
~ Keep a green tree in your heart and perhaps a singing bird will come ~

Bart van Hoogstraten

Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Margreet Kwh

met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

liesbeth te Paske

Dit is mijn studie/werkplek thuis, redelijk opgeruimd als ik niet met iets bezig ben. :lol:
Groet,
Liesbeth

Sonderbare Vogel

Hetty Soetekouw

Ahum......
Je kan aan mijn bureau wel zien wat mijn activiteiten zijn.....
bladmineerders  ;D 
De blaadjes liggen dan ook overal
Zelfs tussen de scanner want dan drogen ze zo mooi plat op  :duim:
met vriendelijke groet,

Hetty Soetekouw
~~Seraka Photography~~

Bart van Hoogstraten

Nou, qua opgeruimdheid staan de dames in ieder geval al bovenaan. (Maar dit wordt dus ruimschoots gecompenseerd door Margreet  ;) ).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

andre.schulten

let op de doorgezaagde verrekijker links, voor de tussendemiddagwandeling

Hetty Soetekouw

CiteerNou, qua opgeruimdheid staan de dames in ieder geval al bovenaan
Haha! Waarom denk je dat maar mijn halve bureau op de foto staat?  :angel:
met vriendelijke groet,

Hetty Soetekouw
~~Seraka Photography~~

Question

Dit valt ook nog best mee toch? al kan ik soms mijn toetsenbord niet vinden. ;D

liesbeth te Paske

Citaat van: andre.schulten op november 10, 2010, 15:43:46 PM
let op de doorgezaagde verrekijker links, voor de tussendemiddagwandeling

Knijpen ze bij jou op het werk zeker wel vaker een oogje dicht. ;) ;D
Groet,
Liesbeth

Sonderbare Vogel

andre.schulten

neu.. 't is meer een kwestie van zien of gezien worden  B)

liesbeth te Paske

Groet,
Liesbeth

Sonderbare Vogel

andre.schulten

..trouwens best lastig zo'n half ding (was eens gevallen waardoor een lens afbrak en vond het zonde om weg te gooien; kostte maar 25 piek maar keek zo lekker helder en zuunig..) om een vogel in het vizier te krijgen.

Bart van Hoogstraten

Citaat van: andre.schulten op november 10, 2010, 15:43:46 PM
let op de doorgezaagde verrekijker links, voor de tussendemiddagwandeling

Logischerwijs heb je dus bij aanvang van werkdag geen verrekijker, en na afloop van de werkdag een hele?  ;)
(wel het goedkoopste monoculair wat ik ooit gezien heb!)
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

andre.schulten

mm, 's morgens zie ik niks en 's avonds alles..

Jan vH

Bij mij op m'n bureau ligt alleen een stapeltje schoolboeken.  ;D
Jan van Harten
Validator Plantengallen

ronald

dit is hier het episch computercentrum. niet helemaal eerlijk, want de foto is genomen nadat er opgeruimd was, meestal is het wel wat rommeliger. ik hou eigenlijk helemaal niet van netjes, en voel me veel beter met een enorme eigengeschapen chaos om me heen waarin ik alles feilloos weet te vinden. maar deze chaos kan alleen maar ontstaan op een plek die ik helemaal voor mezelf heb, samen werkt zoiets niet.
groeten, Ronald van Seijen

vuurvlinder

Wat netjes allemaal! Bij mij is het rommelig maar kan altijd alles terug vinden. Ik moet deze week aan het opruimen want maandag komt mijn nieuwe computer en dan moet het buro verzet worden om alles aan te sluiten. Ik heb er zin in!  :rolleye:
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

evertdirks

Citaat van: ronald op november 10, 2010, 21:38:27 PM
dit is hier het episch computercentrum. niet helemaal eerlijk, want de foto is genomen nadat er opgeruimd was, meestal is het wel wat rommeliger. ik hou eigenlijk helemaal niet van netjes, en voel me veel beter met een enorme eigengeschapen chaos om me heen waarin ik alles feilloos weet te vinden. maar deze chaos kan alleen maar ontstaan op een plek die ik helemaal voor mezelf heb, samen werkt zoiets niet.
maincoon of noorse boskat??

Evert
Evert

Leer eerst het "gewone" herkennen, dat komt het bijzondere vanzelf.

ronald

maine coons lopen hier de zaak in het honderd te jagen, vandaar ook de toetsenbordrechtophouders  ;)
groeten, Ronald van Seijen

ronald

ik vond trouwens deze foto nog van Tineke op het werk. het is me niet helemaal duidelijk waarom ze in die doos zit, maar het geheel komt op mij wel enigzins chaotisch over dus dat past wel in dit topic leek me  ;)
groeten, Ronald van Seijen

Question

Citaat van: ronald op november 10, 2010, 21:57:16 PM
ik vond trouwens deze foto nog van Tineke op het werk. het is me niet helemaal duidelijk waarom ze in die doos zit, maar het geheel komt op mij wel enigzins chaotisch over dus dat past wel in dit topic leek me  ;)
Ik heb ook geen idee waarom ik in die doos zat. Ik hoef jullie haast niet te vertellen wie mij daarin gesmeten had.

ronald

omdat het topic begint met de vraag welke omgeving bij een kop hoort had ik misschien beter deze kunnen plaatsen. ik was eerder altijd op pad, weer of geen weer. dat was al wat rustiger geworden, maar de laatste maanden kom ik door omstandigheden nog maar heel weinig weg wat enorm omschakelen is voor me, maar alles went natuurlijk  :)
met genoegen kijk ik dan naar deze foto terug, een plek aan het water wat grenst aan het industrieterrein bij drachten. een smal bosje scheidt het, en daar had ik jaren terug een hut gebouwd van aangespoeld materiaal. die was al snel gesloopt, maar mijn bankje en tafeltje bleven na wederopbouw lang gehandhaaft. ik weet niet hoeveel uren ik hier wel niet heb doorgebracht. evt visparaplu mee, een mooi boek of gewoon even heen om er de zonsondergang te bekijken die ik hier perfect kon zien. op dit soort plekken voel ik me eigenlijk echt thuis, lekker rommelig door allemaal aangespoeld spul, buiten en behoorlijk onzichtbaar voor de buitenwereld, heerlijk!
groeten, Ronald van Seijen

Question


Bart van Hoogstraten

#25
Citaat van: ronald op november 10, 2010, 21:57:16 PM
ik vond trouwens deze foto nog van Tineke op het werk. het is me niet helemaal duidelijk waarom ze in die doos zit, maar het geheel komt op mij wel enigzins chaotisch over dus dat past wel in dit topic leek me  ;)

Wat een snoer zeg!!!  ;)
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Question

Citaat van: Bart van Hoogstraten op november 11, 2010, 10:06:32 AM
Citaat van: ronald op november 10, 2010, 21:57:16 PM
ik vond trouwens deze foto nog van Tineke op het werk. het is me niet helemaal duidelijk waarom ze in die doos zit, maar het geheel komt op mij wel enigzins chaotisch over dus dat past wel in dit topic leek me  ;)

Wat een snoer zeg!!!  ;)
Dat snoer kon er haast niet uitkomen  ;D pootjes in de lucht. in ongenade. Daar lig je dan met je goeie gedrag. :angel: :P

Marina

Tineke, wat doe jij voor werk?!?
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

ronald

snoeroprolster? doostester? ik ben ook wel benieuwd eigenlijk!  :P
groeten, Ronald van Seijen

Question

officieel het zelfde als Ronald :P. draadjesrollen/knippen/plakken. dat klinkt wel lekker zo he? :rolleye: