Familieoverzichten howto?

Gestart door Arp, oktober 30, 2010, 15:23:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

Anne Hueber †

Citaat van: Pudding4brains op november 12, 2010, 21:09:23 PM
Citaat van: Anne Hueber op november 12, 2010, 18:58:44 PM
Nou, ik vind het voorlopig wel ff genoeg!
Je hoeft die derde toch niet in te vullen? Maar fijn als het wel kan - lijkt mij dan ;)

Je hebt wel gelijk, maar ik word er zo ondertussen een beetje moe van, om steeds maar weer dingen te moeten veranderen, die goed waren en waar ik al heel veel tijd aan besteed had :rolleye:
ik ben nl met de foto's bij de soortinfo al ruim 1 jaar bezig, heb ik dan een goed systeem bedacht om alles met de middelen, die ik heb, op de goede plek te krijgen, dan verandert er weer wat aan de schermen en kan ik weer opnieuw beginnen....., daar baal ik dan van, want dan heb ik het vorige voor Jan L.. gedaan!

Arp

Hoi Anne,

Ik heb ook net een avondje familieoverzichten rechttrekken achter de rug (had ik anders zuipend met de jongens op straat door moeten brengen natuurlijk, dus nou, okay dan ;) ). De vertaling van "oude logica" naar nieuw systeem was inderdaad niet overal helemaal gelukt kennelijk, maar ik ben er toch blij mee dat het nu wat duidelijker/eenvoudiger kan. Maar goed, ik had ook minder tijd in de bestaande dingen zitten dan jij bij de Libellen.

In de soortinfo begin ik er niet aan om te proberen met de instellingen voor volgnummer en kleed etc iets in een leuke volgorde te krijgen. Ik kan (en wil) ook niet met het kleed van andermans waarnemingen rommelen. Als ik daar iets leuks wil bouwen dan link ik de plaatjes liever midden in de tekst van de soortinfo op de juiste plaats ertussen dan dat ik ze eronder in een bepaalde volgorde probeer te krijgen.

Voor een aantal diergroepen zou ik het persoonlijk wel handig vinden om die derde foto kwijt te kunnen, en ik schat het risico dat zoiets bestaande dingen overhoop gooit als nihil in. Maar inderdaad, ik kan goed begrijpen dat jij dat dan wel heel zeker wilt weten ;)
Groetengedoe, Arp (wrn - JungleDragon)