Gevraagd: Tirions Vogeldeterminatiegids

Gestart door Tinok, oktober 28, 2010, 18:02:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

Tinok

Heeft iemand deze gids over? Dan nemen we hem graag over om zo n nog betere vogelaar te worden...
groeten,
Tinok van Hattum
IVN Natuurgids Ronde Venen/ Uithoorn
'Je hoeft de naam niet te weten om van iets te genieten (maar het is wel leuker;-))'

jan048

Op Marktplaats staat wel het boek Vogels Determineren van Omega boek bibliotheek voor de matuur.
gr storm

Tinok

hoi Storm

dank voor je tipmaar het gaat ons echt specifiek om bovenstaande gids omdat die in gaat op de lastige soorten bv kneu/frater...
had ook gezocht op bol en mp maar helaas niets gevonden, dus vandaar mn vraag hier
groeten,
Tinok van Hattum
IVN Natuurgids Ronde Venen/ Uithoorn
'Je hoeft de naam niet te weten om van iets te genieten (maar het is wel leuker;-))'

HPM

Daar is die gids toch niet uniek in? Kijk eens hier
Herman van der Meer

Tinok

#4
Hoi Herman
De anwb hebben we al, de tirions hadden we van de week gezien bij een studieavond van onze vogelwerkgroep en ik begreep van de anderen dat het een erg prettig boek was dus vandaar dat ik hem ook wel wilde hebben.
In elk geval wel bedankt voor het meedenken :duim:

Het gaat dus om deze uitgave:
  Vogeldeterminatie                        Vogeldeterminatie                      handboek voor het identificeren van vogels
    Auteur:    Alan Harris         
    Nederlands -    Hardcover 
    224 pagina's |      Tirion Uitgevers |        april 1991   
groeten,
Tinok van Hattum
IVN Natuurgids Ronde Venen/ Uithoorn
'Je hoeft de naam niet te weten om van iets te genieten (maar het is wel leuker;-))'

Tinok

groeten,
Tinok van Hattum
IVN Natuurgids Ronde Venen/ Uithoorn
'Je hoeft de naam niet te weten om van iets te genieten (maar het is wel leuker;-))'


Tinok

Ha Marcel
Nou dat is ook toevallig, ik heb echt gezocht op internet.
Misschien heeft iemand anders nog belangstelling ;D
groeten,
Tinok van Hattum
IVN Natuurgids Ronde Venen/ Uithoorn
'Je hoeft de naam niet te weten om van iets te genieten (maar het is wel leuker;-))'