Hoofdmenu

Das gezien..

Gestart door kempen, september 07, 2006, 21:51:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

kempen


Hallo allemaal,

Dassen zijn niet zo zeldzaam meer als een aantal jaren terug, maar toch.
Er kwam eentje zomaar voorbij, langs ons vacantiehuisje in landal greenparks in miggelenberg bij huisje nr.249. Dat deed 'ie elke nacht tussen 11:45 en 1:30 uur. Ook zelfs nog een stuk kunnen filmen!   Misschien is het niet zo bijzonder, maar ik vond het vermelden waard.
Hoe vaak worden dassen gesignaleerd in dit soort parken?

Bovendien heb ik nog een aantal schitterende foto's van paddenstoelen, maar van een aantal heb ik echt geen idee welk soort het is. Zelfs niet met boeken uit de bieb. Er zit (denk ik) ook een fijnschubbige parasolzwam en een roodvoetrusulla bij.
Dus.. als iemand een keer de moeite wil nemen: op de fotopagina van http://home.tiscali.nl/macleo (zelf pas gemaakte site)
Heel erg graag een commentaar als je weet wat het is.
Alvast bedankt.

Leo

Pim

Leuk elke avond/nacht een das langs je vakantiehuisje.
Is het filmpje ergens online te zien?

met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

kempen

Ben er hard mee bezig om een stukje film online te zetten, maar de kwaliteit is niet zo best (met nightshot gefilmd). Dus dat moet nog een beetje verbeterd worden.
Ik zal het hier melden als 't zover is.

Met vriendelijke groet,
Leo

kempen

Ik denk dat het gelukt is!
't is maar een klein stukje, zo'n 1.5 minuut anders wordt het bestand veel te groot.
Wel is quicktime vereist.
Het is te vinden in mijn blog http://home.tiscali.nl/macleo

groet,
Leo

Pim

met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Freek Verkerk

Het lijkt me niet vreemd dat het landal bungalow park onderdeel uitmaakt van een dassen territorium. Het grootste deel van het jaar zijn die huisjes toch niet verhuurd en is dat een rustige omgeving.
Natuurlijk gegroet
Freek Verkerk

gardensafari

Leuk filmpje!
Bedankt voor het on line zetten.
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.