kneu..of gekke barmsijs?

Gestart door Frank Oling, oktober 22, 2010, 16:52:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

Frank Oling

ik heb op terschelling een groep gorzen en barmsijzen gefotografeerd daar zat een gekke tussen. Wie kijkt hier even naar? Bedankt,Frank Oling


Jan vH

Ik vind hem het meest lijken op Kneu, maar zeker ben ik daar niet van.
Jan van Harten
Validator Plantengallen

Jarinka

Hoe groot was de vogel? De kop doet me namelijk wel heel erg sterk aan Torenvalk denken...
Misschien kun je (een groter deel van) de foto hier plaatsen? Dan kunnen we de grootte wat beter vergelijken.
Groeten, Jarinka Heijink

Jan vH

Citaat van: Jarinka op oktober 22, 2010, 18:17:38 PM
Hoe groot was de vogel? De kop doet me namelijk wel heel erg sterk aan Torenvalk denken...
Zie waarneming:
Citaat van: waarnemingachteraf op foto aangetroffen van groep barmsijzen en kneuen op de grond.
;)
Jan van Harten
Validator Plantengallen

Jarinka

Citaat van: Jan vH op oktober 22, 2010, 18:18:24 PM
Citaat van: Jarinka op oktober 22, 2010, 18:17:38 PM
Hoe groot was de vogel? De kop doet me namelijk wel heel erg sterk aan Torenvalk denken...
Zie waarneming:
Citaat van: waarnemingachteraf op foto aangetroffen van groep barmsijzen en kneuen op de grond.
;)

Vandaar ook mijn tweede stukje:
CiteerMisschien kun je (een groter deel van) de foto hier plaatsen? Dan kunnen we de grootte wat beter vergelijken.
Groeten, Jarinka Heijink

HPM

Herman van der Meer

Rikstar

waarom niet gewoon een beetje afwijkende kneu man?
met vriendelijke groeten,
Rik v/d Starre

frankneijts

Kneu natuurlijk met wat raar belichte plekjes op zijn bovenborst.....
Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

Frank Oling

hoezo 'natuurlijk'? voor jou wellicht.
hij ziet er vreemd uit. daar zijn meerdere mensen het wel over eens. het was heel donker weer, dus overbelicht oid is uitgesloten.  maar ik vind m ook het meest van een kneu hebben..er zaten barmsijzen vlaknaast net buiten beeld) dus iig geen torenvalk, wel een aardige suggestie trouwens:)
bedankt voor het meedenken allen,
Frank