Zelf invoeren op trektellen.nl

Gestart door Lonnie Bregman, oktober 15, 2010, 19:38:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

Lonnie Bregman

Hoi trektellers,

ik wil graag gaan trektellen op telpost Castricum aan Zee (heb ik nu ook al een keer gedaan), maar hoe voer ik mijn resultaten in op trektellen.nl? Alvast bedankt voor reacties!
Groeten, Lonnie Bregman

Jeroen Nagtegaal

Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Lonnie Bregman

En moet ik dan gewoon vragen om gebruikersnaam en wachtwoord? (Heb ik namelijk gedaan, maar ik wist niet of het wel zo hoort).
Groeten, Lonnie Bregman

Jeroen Nagtegaal

Ja, maar je moet er wel structureler dan 1x per jaar tellen. Ook aangeven hoe de post moet heten. Maar wellicht ziet Gerard dit topic ook wel.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Adri Clements

@ Jeroen, is al een bestaande post. Dubbeltellingen moet je willen vermijden.
Dus lonnie: eerst morgen genieten van een mooie dag met de tellers, evt. na mailcontact. Rest regelen met tellers daarzo.
Indien toch een nieuwe telpost, idd even mailtje naar Gerard.
Groeten, Adri Clements
Telpost Schor van Sint-Annaland
Mijn waarnemingen + Foto's

Lonnie Bregman

#5
De telpost bestaat al: http://trektellen.nl/trektelling.asp?taal=1&land=1&site=0&telpost=527
Voor zover ik weet is er maar één teller (Hans Schekkerman). Hem ken ik niet, maar ik ben wel bekend met een heleboel andere "belangrijke" mensen binnen onze werkgroep. Er schijnt trouwens wel ieder weekend op de post naar de trek gekeken te worden (o.a. door hen), maar nooit echt geteld. Zelf ben ik ook al meerdere malen mee geweest met trektelexcursies naar de post etc. en ik wil nu beginnen met het echte landtrektellen.
Groeten, Lonnie Bregman

Klaas van Dijk

Citaat van: lonnie20 op oktober 15, 2010, 20:01:48 PMDe telpost bestaat al: http://trektellen.nl/trektelling.asp?taal=1&land=1&site=0&telpost=527 Voor zover ik weet is er maar één teller (Hans Schekkerman). Hem ken ik niet, maar ik ben wel bekend met een heleboel andere "belangrijke" mensen binnen onze werkgroep. Er schijnt trouwens wel ieder weekend op de post naar de trek gekeken te worden (o.a. door hen), maar nooit echt geteld. Zelf ben ik ook al meerdere malen mee geweest met trektelexcursies naar de post etc. en ik wil nu beginnen met het echte landtrektellen.
Nou, dan stuur je toch gewoon een mailtje naar Hans? hans.schekkerman@sovon.nl Eventueel met cc aan Gerard.

Yeronimo

Leuk dat je wilt gaan tellen lonnie, ik ben benieuwd naar je bevindingen!  :duim:
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

Lonnie Bregman

Heb zowel Guido Keijl als Hans Schekkerman een mailtje gestuurd, maar van beiden nog steeds geen reactie...
Groeten, Lonnie Bregman