Maandopdracht foto oktober: Trekvogels

Gestart door Vincent Hart, oktober 05, 2010, 20:02:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jarinka

Misschien leuk om het bij de foto's te plaatsen nadat er al gestemd is? Dan beïnvloedt het de keuze niet meer, maar kan toch iedereen ervan genieten. Verplichten hoeft niet, als mensen het leuk vinden doen ze het vanzelf wel.
Groeten, Jarinka Heijink

Stijn E.

#121
Ik zal nog even de complete info bij de foto's plaatsen.
En klaar  :duim:
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Vincent Hart

Citaat van: Jarinka op november 09, 2010, 19:26:14 PM
Misschien leuk om het bij de foto's te plaatsen nadat er al gestemd is? Dan beïnvloedt het de keuze niet meer, maar kan toch iedereen ervan genieten. Verplichten hoeft niet, als mensen het leuk vinden doen ze het vanzelf wel.
Mijn idee!

Wat volgens mij niet mijn idee is (want volgens mij ergens op DFB gelezen, maar waar?), is het bijhouden van een 'algemeen klassement': Je krijgt punten voor elke maandopdracht waar je aan mee doet (bijv top 5 krijgt punten), en aan het eind van het jaar ben je de absolute winnaar. Daar kunnen we wellicht een kadootje aan vast knopen ;)
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Rickschonewille

Dan zullen we ook vast een stuk meer inzendingen hebben. Want als je bijv een maand geen inzending stuurt, geef je concurenten de kans, om maximaal 5 punten voorsprong te nemen, en dat wil je natuurlijk niet ;D Dus gaat iedereen elke maand wat opsturen. ( denk ik )

Vincent Hart

En dat vind ik dan wel weer een leuk bijverschijnsel  8)

Ere wie ere toekomt, trouwens:
Citaat van: dralion13 op november 06, 2010, 20:58:38 PM
misschien kunnen we vanaf volgend jaar wel een soort van punten koers bij houden
elke keer dat je 3e wordt krijg je 1 punt, 2e is 2 punten 1e is 3 punten
en dan degene die aan het eind van het jaar de meeste punten heeft, dat die dan een kleinigheidje wint
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Suzie

Toch lijkt het me wel leuk om het verhaal achter een foto te horen.. Dat mag toch ook wel een klein beetje meespelen in je keuze?
Suzie Kuipers, 19 jaar

Tussen de 12 en 25? JNM.NL

snwja3

#126
Citaat van: Vincent Hart op november 09, 2010, 22:17:04 PM
Citaat van: Jarinka op november 09, 2010, 19:26:14 PM
Misschien leuk om het bij de foto's te plaatsen nadat er al gestemd is? Dan beïnvloedt het de keuze niet meer, maar kan toch iedereen ervan genieten. Verplichten hoeft niet, als mensen het leuk vinden doen ze het vanzelf wel.
Mijn idee!

Wat volgens mij niet mijn idee is (want volgens mij ergens op DFB gelezen, maar waar?), is het bijhouden van een 'algemeen klassement': Je krijgt punten voor elke maandopdracht waar je aan mee doet (bijv top 5 krijgt punten), en aan het eind van het jaar ben je de absolute winnaar. Daar kunnen we wellicht een kadootje aan vast knopen ;)

Als je dat voor elkaar krijgt, biedt ik alvast een gratis abonnement Dutch Birding aan als (een) prijs.

Ben het (sorry Bart  ;) ) niet met Bart eens, dat commentaren een 'negatieve' invloed op de keuze kunnen hebben.
Een commentaar erbij laat je juist wat langer naar de foto kijken en laat je beslissing van alle foto's/commentaren op wat diepere gronden rusten. Nu klik ik er vaak snel doorheen, denkend: "mooi - ook leuk - slecht - gaaf - stoer". Mijn inziens met een commentaar erbij ga je de foto's beter bekijken, meer genieten, dus een leukere competitie. Ook onderschat je dan de deelnemers, die mijn inziens dat heel goed gescheiden kunnen houden en ook met commentaar erbij een eerlijk oordeel zullen vellen.
Maar goed, ik doe zelf niet mee, kijk maar wat je met mijn commentaar doet.
Wietze Janse

Vincent Hart

Leuk, Wietze  :duim:

En geheel los daarvan ben ik het met je eens  ;)
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers