Belabberdste foto ooit...

Gestart door Jarinka, oktober 05, 2010, 19:35:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

Stijn E.

Citaat van: wouteren3 op oktober 06, 2010, 20:44:40 PM
Ik denk dat je het op lepelaar/knobbelzwaan onzeker moet laten en dit topic af te sluiten.

Lijkt me goed ;)
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

stephspreeuw

Hier kan wel over woirden gediscuseerd, maar als er een andere vogeltje wordt geplaats die duidelijker in beeld is wordt er gezegd dat ze het bos worden ingestuurd. Wil niet lullig doen, maar is dit nu niet een beetje onzinnig.
Steph "Spreeuw" de Jong

Jarinka

Citaat van: stephspreeuw op oktober 06, 2010, 21:18:33 PM
Hier kan wel over woirden gediscuseerd, maar als er een andere vogeltje wordt geplaats die duidelijker in beeld is wordt er gezegd dat ze het bos worden ingestuurd. Wil niet lullig doen, maar is dit nu niet een beetje onzinnig.
Hoe bedoel je, het bos ingestuurd?

En het was mijn bedoeling niet dat er zo lang over doorgepraat zou worden.
Ik heb gisteravond om 21:50 (vlak na deze post) deze topic al op opgelost gezet (met duim omhoog).
Maar daarna kwamen er opeens allemaal mensen met suggesties die al niet meer konden, omdat ik bepaalde kenmerken heb waargenomen. Er werd dus niet goed meer gelezen, door meerdere mensen.
En ook hier zeg ik dat we er waarschijnlijk niet achter zullen komen, maar toch posten mensen door.
Groeten, Jarinka Heijink

HPM

Als je de "belabberdste foto ooit" plaatst met de vraag wat het is moet je natuurlijk niet raar staan kijken dat er mensen zijn die proberen een antwoord te vinden. Dat staat ook helemaal los van of jij je bevredigd voelt of niet. Je hebt ook helemaal niet gereageerd op de gerechtvaardigde vragen en opmerkingen over het eventuele vleugelgeluid van eventuele knobbelzwanen. Jij baseert je conclusie kennelijk op een kenmerk wat je niet hebt waargenomen. Anderen zetten vraagtekens bij die stelligheid.
Herman van der Meer

Jarinka

Zo stellig ben ik er anders niet over.
"De vleugels suisden niet, dus dan zijn het waarschijnlijk Kleine of Wilde Zwanen. Maar die zie ik nog wel een keer :)."
Een paar posts later weer:
"En ik heb me er al bij neergelegd dat het waarschijnlijk een zwaan is en dat we er niet achter zullen komen ;)"

Het vleugelgeluid van Knobbelzwanen heb ik op die afstand onder dezelfde omstandigheden wel vaker heb gehoord (vanuit mijn kamer, met dicht raam, en alsnog hoorde ik ze best wel hard).
Op het moment van waarnemen dacht ik aan Kraanvogels, en juist niet aan (Knobbel)zwanen, omdat de vleugelslag heel anders was.
Groeten, Jarinka Heijink

gko

met vr gr gkoopman

Wouter van der Ham

Wouter van der Ham

Tussen de 11 en 25 jaar? www.JNM.nl

gko

#37
met 14 jaar vind je alles nog een grapje  ::) Het zijn volgens J. geen
zwanen, ganzen, ooievaars of reigers, blijft alleen lepelaar of flamingo over lijkt me,
zelf denk ik aan lepelaars, maar die waren al genoemd
met vr gr gkoopman