Graspieper

Gestart door stephspreeuw, oktober 04, 2010, 12:01:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

stephspreeuw

Is dit de achterkant van een graspieper die naar een schaap aan het kijken is.
Hij stond mooi op het paaltje maar wou niet omdraaien. Anders zou ik graag een hint of een tip willen zodat ik nog eens verder kan kijken of ik eruit kom.

Alvast bedankt, Steph
Steph "Spreeuw" de Jong

Rickschonewille

Lijkt mij een Graspieper idd, maar een boompieper zou ook nog kunnen. Maar ik denk dat graspieper wel goed is..

stephspreeuw

Iemand anders nog ideeen want dan hou ik het op een graspieper.  :huh: :duim:
Steph "Spreeuw" de Jong

Jarinka

Ik zou het op een onzekere Graspieper houden. Qua biotoop lijkt hij het meest op Graspieper, maar aangezien dat eigenlijk geen goed kenmerk is, kun je hem het best op onzeker zetten.
Groeten, Jarinka Heijink

stephspreeuw

Steph "Spreeuw" de Jong

Guus Peterse

Ach, zoals-ie daar op z'n paaltje in het weiland naar dat schaap zit te kijken, met die behoorlijk gestreepte flanken, als de foto dan ook nog van vandaag of gisteren is, zou ik 'm wel goedkeuren hoor. Op het gevaar af op m'n donder te krijgen van m'n mede-admins vanwege al te lichtzinnige goedkeuring want ja, mischien kun je theoretisch boompieper niet voor 100 % uitsluiten.
Guus Peterse

Nieuw op mijn weblog: Kaapverdië juli - augustus 2015

stephspreeuw

Hij is van gister. Ik heb er nog een aantal, maar durf ze nu niet meer te plaatsen. Omdat ik anders heb gevogelt. Dus ik ga eerst dat boek van kipp bestellen of kijken of ik die kan vinden. Maar bedankt voor de hulp.
Steph "Spreeuw" de Jong

Guus Peterse

Citaat van: stephspreeuw op oktober 04, 2010, 22:36:30 PMmaar durf ze nu niet meer te plaatsen.
Hoezo niet? Plaats gerust!
Guus Peterse

Nieuw op mijn weblog: Kaapverdië juli - augustus 2015

Stijn E.

Citaat van: guusp op oktober 04, 2010, 22:37:40 PM
Citaat van: stephspreeuw op oktober 04, 2010, 22:36:30 PMmaar durf ze nu niet meer te plaatsen.
Hoezo niet? Plaats gerust!

Precies ;) Die opmerkingen over 'anders vogelen' waren m.i. puur en alleen tips  :duim:
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

HPM

Citaat van: Stijn Eikelboom op oktober 05, 2010, 07:24:01 AM
Citaat van: guusp op oktober 04, 2010, 22:37:40 PM
Citaat van: stephspreeuw op oktober 04, 2010, 22:36:30 PMmaar durf ze nu niet meer te plaatsen.
Hoezo niet? Plaats gerust!

Precies ;) Die opmerkingen over 'anders vogelen' waren m.i. puur en alleen tips  :duim:

Dat lijkt mij ook.
Herman van der Meer