Donker dingetje

Gestart door rrrrr, oktober 03, 2010, 15:15:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

rrrrr

Toen ik hem in beeld had was 'ie al bijna voorbij.
Toen ik de foto maakte wás 'ie mij voorbij en restte mij een bumshot tegen het licht in.......
Snelle vleugelslag en zeer donker.
Inschatting van de grootte: kleiner dan een visdiefje.....
Vanmorgen in het Lauwersmeergebied bij Ezumakeeg Noord.

Wie durft?

(zelf dacht ik stiekum aan een soort stormvogeltje, maar waarom? Ik weet het niet...)

Rob


ArjenDrost †

Citaat van: frankw op oktober 03, 2010, 15:35:49 PM
Een duif?
Lijkt mij ook een prima gok (als we de grootte maar even als verkeerd ingeschat zien ;)).


Groeten, Arjen

rrrrr

#3
Inschatting is vast hopeloos, ik weet het, maar het was zeker geen duif, ruim kleiner dan een houtduif, VEEL donkerder dan b.v. een turkse tortel.
Vleugelslag was veel rapper dan b.v. een tortel op de vlucht voor een sperwer...........

Rob

Lonnie Bregman

Lijkt mij een Holenduif, zo groot zijn die niet.
Groeten, Lonnie Bregman

Rikstar

denk ik ook.

Citaat van: lonnie20 op oktober 03, 2010, 15:58:28 PM
Lijkt mij een Holenduif, zo groot zijn die niet.
met vriendelijke groeten,
Rik v/d Starre

rrrrr

Oké, wordt het een holenduif, die zijn inderdaad niet zo groot.
Kan ik mij wel in vinden.
Allemaal bedankt voor de input.

Rob

frankw

Als je niet weet wat het wél is, hoe zeker kan je dan zijn dat het iets niet is?.... Ik denk dat als 4 man zegt dat het een duif is je dat best aan mag nemen. :duim:


edit: dat doe je inmiddels. :duim:   me bad..

BramtK

Maar een Holenduif is nou ook weer niet zo heel veel kleiner dan een Houtduif. Groote, inschatten, moeilijk.
Groeten,

Bram ter Keurs

rrrrr

Citaat van: frankw op oktober 03, 2010, 17:02:20 PM
Als je niet weet wat het wél is, hoe zeker kan je dan zijn dat het iets niet is?.... Ik denk dat als 4 man zegt dat het een duif is je dat best aan mag nemen. :duim:


edit: dat doe je inmiddels. :duim:   me bad..

Eerlijk gezegd dacht ik bij "duif" aan een houtduif (en dat was het zeker niet), dus zonder ook maar een piezeltje rekening te houden met een andere variant.......
Tunnelvisie of zoiets? :rolleye:

Rob