Mooi weer vandaag

Gestart door Margreet Kwh, oktober 01, 2010, 21:05:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

ronald

Citaat van: Marina op oktober 02, 2010, 18:04:32 PM
Citaat van: ronald op oktober 02, 2010, 17:12:48 PM
Citaat van: Marina op oktober 02, 2010, 00:01:46 AM
en ik maar denken dat Pablo Neruda alleen liefdesgedichten schreef...
en ik maar denken dat John alleen maar microlepidoptera's lastig viel...  ;)   :duim:
die hebben ook een liefdesleven hoor  ;)

ojah, stom, ik had het even teveel in vakjes verdeeld  :P
groeten, Ronald van Seijen

Marina

Citaat van: ronald op oktober 02, 2010, 18:36:45 PM
Citaat van: Marina op oktober 02, 2010, 18:04:32 PM
Citaat van: ronald op oktober 02, 2010, 17:12:48 PM
Citaat van: Marina op oktober 02, 2010, 00:01:46 AM
en ik maar denken dat Pablo Neruda alleen liefdesgedichten schreef...
en ik maar denken dat John alleen maar microlepidoptera's lastig viel...  ;)   :duim:
die hebben ook een liefdesleven hoor  ;)
ojah, stom, ik had het even teveel in vakjes verdeeld  :P
;D   8)
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

Margreet Kwh

#32
Ook vandaag was het weer bijzonder. Het bleef zwoel en nu is er een prachtige avondlucht. Schapenwolkjes van onder aangelicht met roze, daartussen blauw.

Margreet.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Marina

We hebben lekker buiten gezeten met een biertje, heerlijk in het zonnetje!
Alle buurvrouwen buiten aan het werk in de tuin, leek wel een conventie.
(ja helemaal bijgepraat en ja we hebben ook nog wat gedaan  ;D )
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

Margreet Kwh

Weer zo'n bijzondere dag. Vanmorgen eerst naar het Luthers hofje gefietst om het steentje van Pietepiet te bekijken voor Astrid.
Daarna toeristisch teruggemeanderd door het centrum, waar de mensen links en rechts onthaast zaten te genieten.
In de Witte Herenstraat werden grote boomknoesten uitgegraven, daar werd gewerkt, maar in een rustig tempo, met een machine en met de hand.
Langs het Spaarne daar waar de ventweg begon, vanaf de Schipholweg, was het tempo ook heerlijk relaxed.
Prachtig hoe hier nog oude boerderijen en vergane glorie van gesloten bedrijfsgebouwen te zien zijn.
Een hele pluk Reuzenbalsemienen, ze bloeiden vrolijk, exoten maar toch mooi.
En heel veel afgevallen bladeren van de populieren.
In de wei van de Verenigde Polders een hele kudde zwartbont vee en wat schapen en veel ganzen (grauwe- en Nijlganzen, zoals gewoonlijk) en wat kraaien.
Een bootje aan de kant, een man in een kampeerstoel met een hondje ernaast (iets te dik, dat hondje, de man niet).

Margreet.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Marije

Het was niet de ochtendzon die me vandaag wakker kietelde, maar gerommel in het dakgoot.
Een Ekster was driftig bezig de dakgoot te ledigen, door alles naar beneden te gooien. Nog enigszins slaperig zat ik dit te aanschouwen toen hij gezelschap kreeg. Een Houtduif landde op de het openstaande raam en ging hier vrolijk zitten koeren.

Mijn dag is met een glimlach begonnen.