Hoofdmenu

bekend

Gestart door gko, september 27, 2010, 16:52:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

gko

w.s. een bekende soort, maar weet iemand de naam?
bij voorbaat dank
met vr gr gkoopman

mabeline

ik denk een afgevlogen eudonia sp?
Bedankt voor het kijken en/of reactie

Met vriendelijke groet Diana

gko

bedankt voor de poging Diana, heb echter mijn twijfels over Eudonia sp,
hij leek me  niet zo afgevlogen
met vr gr gkoopman

Elachista

Diana is goed!! Ja een Eudonia, toch wel erg afgevlogen als je m vergelijkt met foto's van Eudonia truncicolella.
Groet,
Tymo

gko

ok diana, je had het toch goed, misschien had hij een weekje in de regen gehangen.
Tymo ook bedankt
met vr gr gkoopman

mabeline

leuk dat ik het goed had, blijf ze moeilijk vinden die micro´s, zijn er zoveel  ;)
Bedankt voor het kijken en/of reactie

Met vriendelijke groet Diana

Elachista

Och leer je vanzelf, ik ben 3 jaar geleden voor het eerst begonnen  :angel: Enne we kunnen wel wat vrouwen gebruiken op dat gebied, vind Sifra ook wel leuk denk ik  ;D
Groet,
Tymo

mabeline

ik doe mijn best, maar ik denk dat ik er tot op heden helaas nog te weinig vanaf weet, hoewel ik jullie wel erg graag zou helpen  :blink:
Bedankt voor het kijken en/of reactie

Met vriendelijke groet Diana

gko

Citaat van: Avondrood op september 28, 2010, 15:51:25 PM
Och leer je vanzelf, ik ben 3 jaar geleden voor het eerst begonnen  :angel: Enne we kunnen wel wat vrouwen gebruiken op dat gebied, vind Sifra ook wel leuk denk ik  ;D

;) , ik kan het aanraden, je weet nooit wat er op het laken komt
met vr gr gkoopman

mabeline

ik ben dit jaar jaar ook actief beginnen met nachtvlinderen en vind het echt ontzettend leuk om te doen, dus dat ik er nog een hoop bij ga leren weet ik wel zeker, maar ik kan me natuurlijk bij lange na niet meten aan de admins hier
Bedankt voor het kijken en/of reactie

Met vriendelijke groet Diana

gko

wat niet is kan nog komen :duim:
met vr gr gkoopman

mabeline

ja ooit, dan moeten de zomers misschien wat langer worden, dan blijven er meer vlinders, kan ik meer oefenen  ;D
Bedankt voor het kijken en/of reactie

Met vriendelijke groet Diana

Ben Kruijsen

oh maar er vliegen het hele jaar door nachtvlinders dus je kunt lekker blijven oefenen ook in het winterhalfjaar.

mabeline

de laatste keer leverde mijn lamp en smeer 4 vlinders op, dat is nu een week of 4 geleden denk ik
ik stuur je even een berichtje ben
Bedankt voor het kijken en/of reactie

Met vriendelijke groet Diana

gko

dat is nog beter dan onze laatste keer, ik denk dat het gebrek aan vlinders misschien met de lange regenperiode te maken had.
binnenkort komen de herfstspinners/spanners wel en de herfstuilen, dus dan wordt het wel weer wat spannender
met vr gr gkoopman

mabeline

ik kan niet wachten  :blink:
Bedankt voor het kijken en/of reactie

Met vriendelijke groet Diana