Hoofdmenu

Complimenten

Gestart door leonwillems@home.nl, september 20, 2010, 15:09:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

leonwillems@home.nl

De laatste tijd zie ik nogal wat frustie-commentaren over de wijze waarop soms kritische opmerkingen geplaatst worden over vragen op waarneming.nl (droppen van foto's met vraag wat is het; moeite hebben met kritische reacties...) Ik wil hier vanaf deze plaats alle admins een hart onder de riem steken. Jullie tomeloze inzet heeft waarneming.nl gemaakt tot wat het is en ik hoop dat jullie die enkele vervelende opmerkingen naast jullie neerleggen en de mooie opmerkingen, maar ook ontdekkingen etc. steeds voor ogen houden. Heel veel dankjewels voor jullie hulp en inzet!

:duim: 
~ Keep a green tree in your heart and perhaps a singing bird will come ~

wouterbosgra

Hierbij sluit deze grootverbruiker van adviezen en determinaties zich geheel aan! Ik probeer altijd na elke determinatie ook persoonlijk te bedanken, maar in zijn algemeenheid lijkt een compliment me ook wel op zn plaats. Ik heb afgelopen jaar veel nieuwe soorten leren kennen, voor en groot deel dankzij commentaar van admins en kenners. Tot mijn grote spijt en schaamte komt het heel soms voor dat ik een soort meer dan een keer vraag, maar in principe knoop ik elke determinatie in mijn oren, zodat ik em voortaan zelf kan.

Frank van de Putte

Zeer terechte opmerking, mede gezien het feit dat er onlangs een admin veteraan gestopt is o.a. vanwege kritische en persoonsgerichte mail.
En niet te vergeten de tientallen kenners die weliswaar niet titel van admin hebben maar wel wetenschappelijke namen uit de mouw schudden waar menig opgeleid bioloog jaloers op zou zijn. Daar waar mijn kennis ongeveer beperkt is tot Bufo bufo en Buteo buteo  :( 
Veel respect!

groeten
Groetjes,

Frank van de Putte

Sifco

Groet,
Sifra

http://www.microlepidoptera.nl

Determineer rupsen en vraatsporen van minerende microlepidoptera met behulp van bladmineerders.nl (Dr. Willem Ellis) http://www.bladmineerders.nl