Hoofdmenu

Death Pool

Gestart door Bart van Hoogstraten, oktober 02, 2010, 19:18:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marina

ach, is toch weer 70 meer dan vóór je dit topic begon
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

Bart van Hoogstraten

Marina, bedankt voor het weer omhoog zetten van mijn topic!  :duim:

Voorspel de datum waarop ons nieuwe kabinet valt! Degene die er dichtst bijzit is de winnaar. De verliezers moeten € 10,- overmaken aan waarneming.nl... evenals de winnaar. Deze is echter gedurende de hele daarop volgende demissionaire periode ere-waarnemer van waarneming.nl en moet een excursie organiseren voor de verliezers.
Reageer met "citaat" maar verwijder de "quotes" zodat er een lijst ontstaat met namen en datums.

Joehoeee, al 70 euri's in de kas!  :duim:
Met overmaken van je tientje hoef je natuurlijk niet te wachten op de val, ze hebben het geld immers nu al nodig!:
rek.nr. 1388091 tnv STICHTING NATUURINFORMATIE

Bart van Hoogstraten 20-03-2011, Orchideeën-excursie Zuid-Limburg, 1ste week juni 2011.
Ronald van Seijen  01-04-2011, Libellenexcursie met grote kans op Weidebeekjuffers, Zwembroek verplicht!
Frank van de Putte 24-12-2010, Excursie Grenspark de Zoom/Kalmthoutse Heide
André Schulten 12-04-2011, Excursie Rijnstrangen, aansluitend.
Margreet Kouwenhoven 05-05-2011, Excursie Haarlemmerhout met picknick in mei of juni 2011.
Marina Mammabeer 06-06-2012, Excursie Randstad met vers gegrilde Rode Amerikaanse Rivierkreeft van de BBQ
Tim Asbreuk 16-6-2011, Excursie Haaksbergerveen
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

andre.schulten

Bart, let op: ik loop in!
70-10,5

joostheeremans

Citaat van: Marina op oktober 03, 2010, 19:10:10 PM
Citaat van: joostheeremans op oktober 03, 2010, 17:11:56 PM
Citaat van: Marina op oktober 02, 2010, 21:22:12 PM
Ik vind het ook nog een beetje wankel allemaal (maar ik blijf optimistisch).
Dit snap ik niet. Ik vind het ook allemaal wankel (dus blijf ik optimistisch...) zou ik denken...
Ghehe  ;D  t is maar net wat je hoopt wat er gaat gebeuren.
Jij zit dieper in het politiek gedachtengoed dan ik, Joost, wat denk jij dat er gaat gebeuren en wat hoop jij dat er gaat gebeuren?


Ik hoop dat het kabinet valt maar dan wel vanwege het falen van de PVV en niet dat ze via een schijnvertoning nog meer stemmen binnen halen bij de volgende verkiezingen. LPF taferelen hoop ik dus op. Wat ik verwacht? Ik vrees dat dit kabinet best wel eens de volle vier jaar kan uitzitten, hoewel instabiel, wordt het in mijn ogen heel sterk wij-zij tussen regering en oppositie. Juist omdat iedereen hard op Wilders zal ingaan zal de hele coalitie weleens dichter naar elkaar toe kunnen groeien. Maar er zijn veel onzekere factoren de komende tijd.  Terwijl ik dit typ wisselt het NOS journaal tussen het proces tegen Wilders en de uitkomst van het overleg in de CDA-fractie. Hoewel de woorden van Koppejan en Ferrier hoopvol kunnen klinken, kunnen ze net zo goed, zoals altijd in de politiek, anders worden uitgelegd wanneer puntje bij paaltje komt. Spannend wordt het zeker de komende tijd, laten we hopen dat ze niet te veel schade toebrengen aan Nederland.
MvG Joost Heeremans



- Do geese see god ?-

Margreet Kwh

Leon heeft een stukje gepost over het regeerakkoord van het nieuwe kabinet, op het gebied van natuur en milieu.
http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=126887.msg834325.html#msg834325

Margreet.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Bart van Hoogstraten

Citaat van: joostheeremans op oktober 05, 2010, 15:41:50 PM
Ik vrees dat dit kabinet best wel eens de volle vier jaar kan uitzitten

Kan ik jou daarmee toevoegen aan de Death-Pool, Joost? Kom op, je wint altijd (10 euri's voor jouw waarneming.nl)!
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

joostheeremans

Citaat van: Bart van Hoogstraten op oktober 05, 2010, 19:45:51 PM
Citaat van: joostheeremans op oktober 05, 2010, 15:41:50 PM
Ik vrees dat dit kabinet best wel eens de volle vier jaar kan uitzitten

Kan ik jou daarmee toevoegen aan de Death-Pool, Joost? Kom op, je wint altijd (10 euri's voor jouw waarneming.nl)!


Ja ik zou het bijna moeten doen, net zoals ik voor elk WK en EK een tientje op Duitsland in zet omdat het worstkaas scenario me dan nog geld oplevert. Maar goed ik vind het initiatief op zich mooi (zeker het geld dat naar wrn.nl gaat) maar wacht nog even de komende ontwikkelingen af. Eerst eens zien hoe Wilders' rechtszaak afloopt (was hij niet voor strenger straffen?), daarna overweeg ik deelname. Heb ik ook nog even de tijd om na te denken over een excursie.
MvG Joost Heeremans



- Do geese see god ?-

andre.schulten

..wat een terughoudendheid als het voor een goed doel als dit is...

zou de inzet te hoog zijn?
is het de excursie die dwarszit?

en om de lijn nog even door te trekken naar mijn idee: is het het prijsgeven van het adres????

of heeft iedereen al gedoneerd?  B) en zijn we mosterd na de maaltijd?

Michiel en Milka

Ik geef ze ruim een jaar en heb 01-11-2011 toegevoegd. Hier staat een excursie Wekeromse Zand tegenover. Bijdrage is overgemaakt. Maar zie de opmerking hieronder over het rekeningnummer.

Voorspel de datum waarop ons nieuwe kabinet valt! Degene die er dichtst bijzit is de winnaar. De verliezers moeten € 10,- overmaken aan waarneming.nl... evenals de winnaar. Deze is echter gedurende de hele daarop volgende demissionaire periode ere-waarnemer van waarneming.nl en moet een excursie organiseren voor de verliezers.
Reageer met "citaat" maar verwijder de "quotes" zodat er een lijst ontstaat met namen en datums.

Met overmaken van je tientje hoef je natuurlijk niet te wachten op de val, ze hebben het geld immers nu al nodig!:
rek.nr. 9388091 tnv STICHTING NATUURINFORMATIE

N.B. Dit nummer staat fout in een eerdere post van Bart. Daar wordt een mevrouw in Amsterdam misschien wel blij van...


Bart van Hoogstraten 20-03-2011, Orchideeën-excursie Zuid-Limburg, 1ste week juni 2011.
Ronald van Seijen  01-04-2011, Libellenexcursie met grote kans op Weidebeekjuffers, Zwembroek verplicht!
Frank van de Putte 24-12-2010, Excursie Grenspark de Zoom/Kalmthoutse Heide
André Schulten 12-04-2011, Excursie Rijnstrangen, aansluitend.
Margreet Kouwenhoven 05-05-2011, Excursie Haarlemmerhout met picknick in mei of juni 2011.
Marina Mammabeer 06-06-2012, Excursie Randstad met vers gegrilde Rode Amerikaanse Rivierkreeft van de BBQ
Tim Asbreuk 16-6-2011, Excursie Haaksbergerveen
Michiel Sytsma 01-11-2011, excursie Wekeromse Zand

Groet, Michiel

Marina

Citaat van: Michiel en Milka op oktober 05, 2010, 21:52:27 PM
N.B. Dit nummer staat fout in een eerdere post van Bart. Daar wordt een mevrouw in Amsterdam misschien wel blij van...

;D is dat t nummer van Bart zn tweede vrouw....
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

Bart van Hoogstraten

Dank voor je bijdrage aan de Stichting Natuurinformatie en het juiste rek.nr. Michiel en Milka!

Voorspel de datum waarop ons nieuwe kabinet valt! Degene die er dichtst bijzit is de winnaar. De verliezers moeten € 10,- overmaken aan waarneming.nl... evenals de winnaar. Deze is echter gedurende de hele daarop volgende demissionaire periode ere-waarnemer van waarneming.nl en moet een excursie organiseren voor de verliezers.
Reageer met "citaat" maar verwijder de "quotes" zodat er een lijst ontstaat met namen en datums.

Met overmaken van je tientje hoef je natuurlijk niet te wachten op de val, ze hebben het geld immers nu al nodig!:
rek.nr. 9388091 tnv STICHTING NATUURINFORMATIE

Joehoe, al 80 euri in kas van JOUW Waarneming.nl!!!  :duim:

Bart van Hoogstraten 20-03-2011, Orchideeën-excursie Zuid-Limburg, 1ste week juni 2011.
Ronald van Seijen  01-04-2011, Libellenexcursie met grote kans op Weidebeekjuffers, Zwembroek verplicht!
Frank van de Putte 24-12-2010, Excursie Grenspark de Zoom/Kalmthoutse Heide
André Schulten 12-04-2011, Excursie Rijnstrangen, aansluitend.
Margreet Kouwenhoven 05-05-2011, Excursie Haarlemmerhout met picknick in mei of juni 2011.
Marina Mammabeer 06-06-2012, Excursie Randstad met vers gegrilde Rode Amerikaanse Rivierkreeft van de BBQ
Tim Asbreuk 16-6-2011, Excursie Haaksbergerveen
Michiel Sytsma 01-11-2011, excursie Wekeromse Zand
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Bart van Hoogstraten

Ik zet de deathpool nog even naar boven voor mijn vertrek de stad uit, 80 euri is immers nog niet echt genoeg voor een nieuw server!
KOM OP MENSEN, € 10,- EN JE WINT ALTIJD!!!
(Tot zondag)

Voorspel de datum waarop ons nieuwe kabinet valt! Degene die er dichtst bijzit is de winnaar. De verliezers moeten € 10,- overmaken aan waarneming.nl... evenals de winnaar. Deze is echter gedurende de hele daarop volgende demissionaire periode ere-waarnemer van waarneming.nl en moet een excursie organiseren voor de verliezers.
Reageer met "citaat" maar verwijder de "quotes" zodat er een lijst ontstaat met namen en datums.

Met overmaken van je tientje hoef je natuurlijk niet te wachten op de val, ze hebben het geld immers nu al nodig!:
rek.nr. 9388091 tnv STICHTING NATUURINFORMATIE

Joehoe, al 80 euri in kas van JOUW Waarneming.nl!!!  :duim:

Bart van Hoogstraten 20-03-2011, Orchideeën-excursie Zuid-Limburg, 1ste week juni 2011.
Ronald van Seijen  01-04-2011, Libellenexcursie met grote kans op Weidebeekjuffers, Zwembroek verplicht!
Frank van de Putte 24-12-2010, Excursie Grenspark de Zoom/Kalmthoutse Heide
André Schulten 12-04-2011, Excursie Rijnstrangen, aansluitend.
Margreet Kouwenhoven 05-05-2011, Excursie Haarlemmerhout met picknick in mei of juni 2011.
Marina Mammabeer 06-06-2012, Excursie Randstad met vers gegrilde Rode Amerikaanse Rivierkreeft van de BBQ
Tim Asbreuk 16-6-2011, Excursie Haaksbergerveen
Michiel Sytsma 01-11-2011, excursie Wekeromse Zand
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/


Bart van Hoogstraten

Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/