Hoofdmenu

creativiteit

Gestart door ronald, september 19, 2010, 17:51:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marina

ja hè! de lichtjes werken ook allemaal echt, komen uit een poppenhuiswinkel.
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

Margreet Kwh

Toen het gisteren begon te dooien, heb ik een sneeuwman gemaakt. Vandaag het gezicht versierd met bladeren en een stokje en muts.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Marina

hopen dat de dooi niet dóórzet, anders krijgt ie zo'n lang gezicht...  :D
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

ronald

Citaat van: Marina op december 24, 2010, 16:14:23 PM
kerstboom, muizen en fornuisje van vilt, broden van brooddeeg, gebak en pompoenen van fimo
heel mooi Marina, erg creatief!  :)
groeten, Ronald van Seijen

ronald

Citaat van: MarKoHu op december 24, 2010, 16:37:13 PM
Toen het gisteren begon te dooien, heb ik een sneeuwman gemaakt. Vandaag het gezicht versierd met bladeren en een stokje en muts.
wat een schattige en fluffige sneeuwpo, leuk gedaan! (ik ben nog steeds jaloers op al die sneeuw die overal ligt behalve hier)
groeten, Ronald van Seijen

Question

Citaat van: ronald op december 24, 2010, 18:49:34 PM
Citaat van: MarKoHu op december 24, 2010, 16:37:13 PM
Toen het gisteren begon te dooien, heb ik een sneeuwman gemaakt. Vandaag het gezicht versierd met bladeren en een stokje en muts.
wat een schattige en fluffige sneeuwpo, leuk gedaan! (ik ben nog steeds jaloers op al die sneeuw die overal ligt behalve hier)
Goed dat je het hardop gewenst hebt, er licht hier nu een prachtig laagje! jeeeej!!

Marije

jaaaaaaaaaah ook hier is vannacht in midden-oost friesland ca 5 cm sneeuw gevallen.
Alleen de mist vind ik minder. Maar ja volgens de KNMI zou deze in de middag verdwenen zijn.

Dit alles haalt het nog lange na niet bij die mooie dikke laag die we vorig jaar hadden...

Question

CiteerDe mist minder?
Daar krijg je toch zo'n mooi rijp laagje van? Dan lijkt alles straks waarschijnlijk nog mooier dan het al is. wauwie! :blink:

liesbeth te Paske

Citaat van: Question op december 26, 2010, 08:39:31 AM
Citaat van: ronald op december 24, 2010, 18:49:34 PM
Citaat van: MarKoHu op december 24, 2010, 16:37:13 PM
Toen het gisteren begon te dooien, heb ik een sneeuwman gemaakt. Vandaag het gezicht versierd met bladeren en een stokje en muts.
wat een schattige en fluffige sneeuwpo, leuk gedaan! (ik ben nog steeds jaloers op al die sneeuw die overal ligt behalve hier)
Goed dat je het hardop gewenst hebt, er licht hier nu een prachtig laagje! jeeeej!!
Hier (Nijmegen, zie foto) ongeveer 20 cm ,maar we zijn gisteren naar Sittard gereden, onderweg nog even een boswandeling gemaakt en daar moesten we door een pak van bijna een meter banjeren! :o geweldige ervaring! :lol:
Groet,
Liesbeth

Sonderbare Vogel

ronald

de vallende sneeuw was gister voor mij ook wel een zeer welkom hoogtepunt na de nare overdadige kerstmaaltijd. mijn humeur had het bijna begeven toen dikke vlokken neer begonnen te komen. meteen de jas aan, hond mee, nichtjes mee en maken dat we buiten kwamen. heerlijk met die dikke vlokken om je heen wandelen en sneeuwballen gooien met mijn nichtjes.
later in de nacht kwam er trouwens heel ander spul naar beneden, een mix van regen, ijzel en hagel. ik vind autorijden in de sneeuw geweldig, maar nu was ik wel blij dat we net thuis waren
groeten, Ronald van Seijen

evertdirks

Mijn auto ging gisteren creatief om met de rijrichting ;D .
Evert
Evert

Leer eerst het "gewone" herkennen, dat komt het bijzondere vanzelf.

Marina

net als dat omaatje uit de reclame? wel makkelijk inparkeren!
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

ronald

Citaat van: evertdirks op december 26, 2010, 14:33:42 PM
Mijn auto ging gisteren creatief om met de rijrichting ;D .
Evert
;D ;D ;D
groeten, Ronald van Seijen

evertdirks

Citaat van: Marina op december 26, 2010, 14:40:06 PM
net als dat omaatje uit de reclame? wel makkelijk inparkeren!
Helaas is dat verboden op de afrit van de snelweg.
Gelukkig kon ik de auto daarna weer overtuigen van de juiste rijrichting.

Evert
Evert

Leer eerst het "gewone" herkennen, dat komt het bijzondere vanzelf.

Marina

Soms moet je de auto even daadkrachtig toespreken.
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

sjonnoh

Leuke sneeuwpop Margreet! Waren de wortels en kolen op?  ;D
Overigens denk ik niet dat die sneeuwpop het leuk gaat krijgen met zo'n warme muts op z'n kop.
met de groeten van de zeeuwse vogels en insecten,
Johnny Rommens

Mijn fotos
Mijn observado fotos


~het zit hem niet alleen in de kwaliteit, maar ook op hoe het diertje erop staat~

Marije

Citaat van: Question op december 26, 2010, 10:24:11 AM
CiteerDe mist minder?
Daar krijg je toch zo'n mooi rijp laagje van? Dan lijkt alles straks waarschijnlijk nog mooier dan het al is. wauwie! :blink:

Ja dat is zeker waar. Maar niet als je nog ruim 500 km moet rijden om je moeder thuis te brengen.

Marije

Gisteren wilden we een poging wagen om te gaan sjoelen. Alleen onze poes dacht daar anders over.
Ze wilde eerst onze sjoelschijven zelf onderzoeken. Spontaan kwam deze foto uit mijn camera rollen...

Marina

Ah! De sjoelschijfonderzoekscommissie!
Heel belangrijk werk hoor.
Dat zie je wel aan de intens serieuze blik, geen enkele moeite wordt gespaard
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

Margreet Kwh

Citaat van: sjonnoh op december 26, 2010, 21:33:26 PM
Leuke sneeuwpop Margreet! Waren de wortels en kolen op?  ;D
Overigens denk ik niet dat die sneeuwpop het leuk gaat krijgen met zo'n warme muts op z'n kop.
Hoi Johnny, wortels waren op, maar blaadjes lagen op de grond, en aangezien ik meer een knutselaar dan een ingenieur ben, heb ik die gebruikt.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

sjonnoh

Het is hier aardig stil gevallen. Schijnbaar heeft niemand meer iets creatiefs dus post ik maar mijn laatste tekening  :P  Zomaar iets wat ik laatst van een schets tot een digitale plaatje heb gemaakt. Soms verbaas ik mezelf nog wel eens  :rolleye:  Alleen moet ook nog eens een keer niet-digitale tekeningen beter zien te krijgen want de schets was ietsjes minder  ;D

met de groeten van de zeeuwse vogels en insecten,
Johnny Rommens

Mijn fotos
Mijn observado fotos


~het zit hem niet alleen in de kwaliteit, maar ook op hoe het diertje erop staat~