Niet schreeuwen Bart.Kunnen we niet één centraal topic starten, ik kan het niet meer bijhouden, en heb het idee dat alles nu hetzelfde is geworden... Margreet.
Citaat van: MarKoHu op september 25, 2010, 23:04:36 pmNiet schreeuwen Bart.Kunnen we niet één centraal topic starten, ik kan het niet meer bijhouden, en heb het idee dat alles nu hetzelfde is geworden... Margreet.Komt door de naam van het board "Praat maar raak". Misschien moeten we daar een nieuwe naam voor verzinnen. (en dan noemen we het huidige board "Ronald's nieuwe racebaan... ).
begin nou niet weer over tenen, je weet toch dat Bart daar opgewonden van raakt....
Citaat van: Marina op september 25, 2010, 23:19:59 pmbegin nou niet weer over tenen, je weet toch dat Bart daar opgewonden van raakt....je zou denken dat dat na die foto van al die tenen wel over is
Citaat van: ronald op september 25, 2010, 22:34:17 pmdit was ook altijd leuk, creatieve oplosingen bedenken voor het feit dat ik weer eens een pannetje vergeten was terwijl we wel een brandertje en eten mee hadden. met blikjes kom je vaak een heel eind ook!billy-kettle, firesteel, 3 takken in wigwamvorm; niks campinggaz Leuke hond trouwens!
dit was ook altijd leuk, creatieve oplosingen bedenken voor het feit dat ik weer eens een pannetje vergeten was terwijl we wel een brandertje en eten mee hadden. met blikjes kom je vaak een heel eind ook!
Bart je hebt gelijk in het topic over foto's, maar zet er dan ook niet zo'n mooie vogel op dan maar creatief en bv hier de evt vragen of opmerkingen over foto's in dat topic.mooie vogel Bart! zal ik de opmerkingen (of wil iedereen zijn opmerkingen) daar verwijderen, kijken of de opzet verder slaagt? zou wel knap zijn in de praat maar raak hoek
Naar aanleiding van de hond bij Ronalds foto,heb ik een tekening gezocht van een van de honden die ik gekend heb. Dit was een boxer bij mijn oom en tante. Ik logeerde er en was babysit. Heb hem toen getekend.Margreet.
Maar wat mij dan het meest boeit -> waarom staan daar dan een melkkrukje, een scheflera en een struisvaren op hetzelfde schetsvel?
CitaatMaar wat mij dan het meest boeit -> waarom staan daar dan een melkkrukje, een scheflera en een struisvaren op hetzelfde schetsvel?(citaat Bart)Omdat die ook in de kamer aanwezig waren, waar ik zat te tekenen, en ik het leuke dingen vond om te tekenen.Het was een lieve, inderdaad nog jonge hond.Margreet.
Mooie actiefoto Ronald! Dat ene jongetje kijkt vol ontzag.Margreet.
Een soort zelfportret onder de herfstbomen van Renesse.Margreet.
Citaat van: MarKoHu op september 26, 2010, 00:45:47 amEen soort zelfportret onder de herfstbomen van Renesse.Margreet.Die vind ik echt mooi -> "ze speelt de noten van de boom"