geweldig weer al die leuke dingen! een mooie wending ook dat hergebruik! mijn vader is er ook zo handig mee, ik vergeet nooit hoe hij ooit een voliere ging bouwen, hij begon met twee palen en een oude bouwplaat. palen in de grond, plaat ertegenaan gespijkerd, alsof er een kaal reclamebord stond. ik zag niet hoe dit ooit wat zou worden, maar er kwam steeds meer oud hout op de proppen, het reclamebord werd een hokje die na wat afwerking er nog mooi uitzag ook, de kooi groeide ook al snel, en ik denk dat het een jaar of twee later was dat er een grote U vormige voliere stond met twee nachthokken, echt prachtig met een terrasje er midden in met tweedehands tegels en oude bielzen.
ik hou dan niet meer van opgesloten vogels, maar vindt het nog steeds geweldig wat hij daar heeft gemaakt en wat hij mij erdoor heeft geleerd, ik kan door hem ook heerlijk knutselen met oude dingen.
en een nietmachine repareren met een stuk hout ook, infuuszakken met wijn, deuren die sluiten met muizenvallen, wat een leukigheid allemaal