Paddenstoelenexcursie 2010

Gestart door xenion, september 16, 2010, 18:44:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

Arno van Stipdonk

En zover het er naar uitziet kom ik ook die kant op.

mabeline

ik wil me graag afmelden (met mijn vriendin en man), omdat we bij ons om de hoek ook een excursie kunnen doen en dat scheelt ons erg veel reistijd.
Bedankt voor het kijken en/of reactie

Met vriendelijke groet Diana

Gulistan

Ik kom met het openbaar vervoer vanuit Amsterdam (manlief moet werken en heeft de auto nodig). Komt iemand vanuit deze kant en kan me ergens oppikken? Valt er anders wat te regelen vanaf treinstation Hilversum?
Groeten van Christiane

Arno van Stipdonk

Helaas moet ik wegens prive-omstandigheden afzeggen voor morgen. Erg jammer, ik had een aantal personen graag (weer) een keer gesproken.
Iedereen een fijne excursie gewenst en hopelijk worden er veel mooie soorten gevonden. Ik zie de waarnemingen wel verschijnen. :)

Ismael

he christiane ik wil je wel oppikken. Hoe laat ben je daar dan?
Groeten Ismaël Wind

Gulistan

#35
Ik stap uit om 9:47, is dat vroeg genoeg? Het zou namelijk ook 10 minuten eerder kunnen, dus om 9:38 
Groeten van Christiane

Gulistan

Pardon, foutje. Ik stap uit om 10:47, is dat vroeg genoeg? Het zou namelijk ook 10 minuten eerder kunnen, dus om 10:38 
Groeten van Christiane

Ismael

Groeten Ismaël Wind

Ismael

o wacht 1100 beginnen, doe maar 1038 dan
Groeten Ismaël Wind

grietaf

Een fijne excursie toegewenst!
Grieta.

Gulistan

Het schijnt wel ontzettend nat te worden morgen, veel regen. Is het niet beter om de excursie op zondag te doen?
Groeten van Christiane

Ismael

zondag kan ik niet. En die regen valt wel mee.  Kijk maar naar buienradar
Groeten Ismaël Wind

Gulistan

Inderdaad ziet het op buienradar.nl veel beter uit dan bij Erwin Kroll. Dan gaan wij er toch voor, Rubber laarzen en paraplu mee. En de teckel moet dan maar thuis blijven, anders veranderd hij nog in een natte kat.
Groeten van Christiane

xenion

Het ergste komt bovendien vannacht al over Utrecht heen, het lijkt er op dat het allemaal wel mee gaat vallen. Ik zou zeggen tot morgen!
Groeten,
Martin

bruggeman

IK zeg als nog af, maar wens iedereen een heel goed excursie
groet,
Ida

xenion

Een zéér geslaagde excursie wat mij betreft, vooral op het laatste een paar érg leuke en verrassende soorten.
Groeten,
Martin

Ismael

inderdaad erg geslaagd! Kan helaas nog geen oranjevlekkende rouwridder ontdekken, motte we verder zoeken. Geen idee welke richting
Groeten Ismaël Wind

wouterbosgra

ondanks de plensbui (was net te laat bij de auto) was het ook voor deze beginner erg leuk en leerzaam. iedereen bedankt voor alle hulp & uitleg :)

Ismael

plensbui? Dat was dan een erg lokale wij niet gemerkt (tenminste ik niet..)
Groeten Ismaël Wind

wouterbosgra

Citaat van: Ismael op oktober 02, 2010, 20:08:13 PM
plensbui? Dat was dan een erg lokale wij niet gemerkt (tenminste ik niet..)

oei dat is dan wel heel zuur. had ik beter kunnen blijven >:(

xenion

Citaat van: Ismael op oktober 02, 2010, 19:40:36 PM
inderdaad erg geslaagd! Kan helaas nog geen oranjevlekkende rouwridder ontdekken, motte we verder zoeken. Geen idee welke richting
Was er net mee bezig, ben bang dat het toch een Zeepzwam is met een aantasting ofzo.
Groeten,
Martin

Gulistan

Citaat van: xenion op oktober 02, 2010, 19:00:24 PM
Een zéér geslaagde excursie wat mij betreft, vooral op het laatste een paar érg leuke en verrassende soorten.
Martin, je neemt me de woorden uit de mond. Iedereen die er niet bij was heeft wat gemist!
Groeten van Christiane

maartenimmerzeel

 :-\

te vroeg omgekeerd dus! erg jammer, ik zag nog een paar gave soorten voorbij komen. gelukkig op de terugweg nog een paar bossen sparrenveertjes gevonden, die ik nog niet eerder had gezien.

al met al zeer geslaagd!
Groet Maarten Immerzeel


xenion

Wil iedereen bij het invoeren even opletten dat de waarnemingen de juiste coordinaten meekrijgen? In ieder geval het goede km-hok. Ik heb een paar waarnemingen aangepast, maar ik kan natuurlijk niet alles gaan aanpassen, dus of jullie je eigen waarnemingen ook nog even langs willen lopen.
Groeten,
Martin

wouterbosgra

ik heb helaas niet alles meegekregen (er stond ook zoveel) maar de stoelen die ik heb ingevoerd staan op exact de goede coordinaten. Dit voor de mensen die het eea willen aanpassen maar even niet meer weten wat nou waar stond  :)

xenion

Ja, dat is handig. Heb alleen jouw Ramaria fennica even iets aangepast omdat die meegesleept was ;)
Groeten,
Martin

Gulistan

Ik wacht op de invoering van de admins, omdat die het beste de goede coördinaten weten. Dan pas ik alles aan. Is dat goed goed?
Groeten van Christiane

xenion

Ik vind het goed, ik zal zelf alleen niet alles invoeren, zal Ismael wel doen :)
Groeten,
Martin

Ismael

ook even de ridderzwam bekeken. Nouja bekeken, de eigenschappen van de zeepzwam opgezocht laat die nou geel tot kaneelkleurig verkleuren bij druk (soms) Dus dan klopt het weer allemaal. De invoeringen volgen zsm! Vandaag een wedstrijd gehad vandaar
Groeten Ismaël Wind

xenion

Ik heb ondertussen alles bekeken en op naam, alleen die Gordijnzwam nog (goh...)
Groeten,
Martin