Citaat van: Bart van Hoogstraten op oktober 10, 2010, 18:14:51 pmCitaat van: MarKoHu op oktober 08, 2010, 21:44:40 pmde post per Tante Pos. Wat dat betreft hebben ze nu eindelijk wel een bijpassend logo... kVat um nie (blonT)
Citaat van: MarKoHu op oktober 08, 2010, 21:44:40 pmde post per Tante Pos. Wat dat betreft hebben ze nu eindelijk wel een bijpassend logo...
de post per Tante Pos.
Best knappe natuurmensen nog, hét bewijs dat biologen geen nerds zijn.
Leuke foto's van Sifra, Tymo, Johnny van de Zeeuwse vogels en nieuwe kop van Sifra, welkom!Margreet.
ja stiekem ben ik een echte vogel maar dat weten de meeste nog niet
heb er inderdaad problemen mee, heb niet alleen een witte streep op me rug maar over mijn hele lijf heb ik horizontale wit en zwarte strepen en met kop erop bedoel je zeker mijn profiel plaatje vervangen door m'n eigen kop?
Overtref ik John zijn foto?
er wonen 3 motten, op je (ouwe?) pet......
Citaat van: sjonnoh op oktober 10, 2010, 20:27:36 pmer wonen 3 motten, op je (ouwe?) pet...... 3 verschillende trouwens -> Charlotte, Bas en... Chapeau voor diegene die nr.3 weet!
Ruimschoots, ook deze. Ik moest nog wat determineren van Schier .
Citaat van: Bart van Hoogstraten op oktober 10, 2010, 20:32:54 pmCitaat van: sjonnoh op oktober 10, 2010, 20:27:36 pmer wonen 3 motten, op je (ouwe?) pet...... 3 verschillende trouwens -> Charlotte, Bas en... Chapeau voor diegene die nr.3 weet!Margje!
Maar Tymo, ik geloof dat je gulp openstaat.....
CitaatMaar Tymo, ik geloof dat je gulp openstaat..... Dat vind jij niet bezwaarlijk, hè
Sjonnoh, op 1 of andere manier had ik me jou heel anders voorgesteld!Leuke foto!
Citaat van: Marina op oktober 10, 2010, 21:10:08 pmSjonnoh, op 1 of andere manier had ik me jou heel anders voorgesteld!Leuke foto! echt waar? waarschijnlijk een wat minder serieuze look of iets?
Citaat van: sjonnoh op oktober 10, 2010, 21:35:44 pm Citaat van: Marina op oktober 10, 2010, 21:10:08 pm Sjonnoh, op 1 of andere manier had ik me jou heel anders voorgesteld! Leuke foto! echt waar? waarschijnlijk een wat minder serieuze look of iets? ik weet niet hoe je er anders uitziet? zet er is een serieuze foto op dan?
Citaat van: Marina op oktober 10, 2010, 21:10:08 pm Sjonnoh, op 1 of andere manier had ik me jou heel anders voorgesteld! Leuke foto! echt waar? waarschijnlijk een wat minder serieuze look of iets?
Sjonnoh, op 1 of andere manier had ik me jou heel anders voorgesteld! Leuke foto!
Citaat van: Marina op oktober 10, 2010, 21:41:23 pm Citaat van: sjonnoh op oktober 10, 2010, 21:35:44 pm Citaat van: Marina op oktober 10, 2010, 21:10:08 pm Sjonnoh, op 1 of andere manier had ik me jou heel anders voorgesteld! Leuke foto! echt waar? waarschijnlijk een wat minder serieuze look of iets? ik weet niet hoe je er anders uitziet? zet er is een serieuze foto op dan? pfoe nog serieuzer? Zelf fotografeer ik veel maar ikzelf word niet veel gefotografeerd, ik heb alleen wel een foto waarbij ik een bril op heb...maakt het misschien nog serieuzer
En ik dan ook maar (*jumps on brandwagon*)
He moest dat nou
Citaat van: Avondrood op oktober 10, 2010, 21:07:29 pmHe moest dat nou Heb je wel gelijk in, in dit topic mag iedereen foto's van zichzelf plaatsen, is weer weg.