Padestoel onbekend

Gestart door Ringneck, augustus 28, 2006, 16:45:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ringneck

Foto 1 : Fopzwam?



Foto 2 : Voelde erg slijmerig aan.



Alvast bedankt,
Rob
Met vriendelijke groeten,

Rob


My Webpage

Ringneck

Foto 3 : Champignon soort ?



Rob
Met vriendelijke groeten,

Rob


My Webpage

a.houter

Foto 1 zou ik graag nog een opname van de zijkant van zien
Foto 2 Gewone krulzoom, Paxillus involutus
Foto 3 is een Champignon sl.
@ndré
Admin. Paddestoelen
----------------------------------
Disclaimer
----------------------------------
Ondanks alle aan de samenstelling van dit bericht bestede zorg, kan ik geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele directe dan wel indirecte schade voortvloeiende uit enig gebruik van dit bericht, de opgenomen links en attachements.

This message is provided "as is" without warranty of any kind. In no event shall I be liable for any loss of profits, loss of business, loss of life, loss of use or data, interuption of business, or for indirect, special, inci

Ringneck

Beste a.houter,

Dit is het enige foto dat ik heb en ik weet niet of het behoort bij de soort in foto 1

Met vriendelijke groeten,

Rob


My Webpage

a.houter

De laatste foto betreft een satijnzwam, een erg moeilijke familie waar je zonder microscoop niet veel mee kunt aanvangen. Om daar een glimp van op te vangen moet je de site van Machiel Noordeloos maar eens opzoeken.

Het zou best dezelfde als van foto 1 kunnen zijn, maar dat kan ik je ook niet vertellen.
@ndré
Admin. Paddestoelen
----------------------------------
Disclaimer
----------------------------------
Ondanks alle aan de samenstelling van dit bericht bestede zorg, kan ik geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele directe dan wel indirecte schade voortvloeiende uit enig gebruik van dit bericht, de opgenomen links en attachements.

This message is provided "as is" without warranty of any kind. In no event shall I be liable for any loss of profits, loss of business, loss of life, loss of use or data, interuption of business, or for indirect, special, inci