Meer Groene Glazenmaker-verhalen uit het noorden.

Gestart door Goyatlah, augustus 20, 2010, 22:49:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

vuurvlinder

Citaat van: nick w op augustus 23, 2010, 21:43:14 PM
ieder moet op z'n eigen manier zoeken naar waar je naar zoeken wilt natuurlijk. Maar ik vind het altijd leuk om te kijken hoeveel er van wat in een gebied te vinden is, als ik toch ga kijken. Ik geef toe, ik vind nieuwe soorten leuk maar ik kan nog steeds alle soorten mooi vinden  :rolleye:

edit: en ik tel gelijk de dagvlinders mee, vind ik ook nog altijd leuk, en zeldzame plantjes... Maar ik loop dan ook vaak achteraan in een groep  ;D

Groet,
Nick W

Goede zaak Nick!  :duim:
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

nick w


Goyatlah

En dan is toch niet alles azijn...

(Maar kun je me die fotos voor NM nog mailen? Want dat was natuurlijk wel azijn.)

Knap dat je van de 20 Groene die we gezien hebben er 3 op de foto heb kunnen krijgen. (En dom dat ik mn kaartje thuis had liggen...)
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

vuurvlinder

Citaat van: Goyatlah op augustus 23, 2010, 22:16:32 PM
En dan is toch niet alles azijn...

(Maar kun je me die fotos voor NM nog mailen? Want dat was natuurlijk wel azijn.)

Knap dat je van de 20 Groene die we gezien hebben er 3 op de foto heb kunnen krijgen. (En dom dat ik mn kaartje thuis had liggen...)

Heb ik iets gemist?
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Goyatlah

Ja, dat was pas echt azijn. Indien nodig mail ik je dat wel, en anders gewoon een keer bijpraten.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

vuurvlinder

Citaat van: Goyatlah op augustus 23, 2010, 22:23:48 PM
Ja, dat was pas echt azijn. Indien nodig mail ik je dat wel, en anders gewoon een keer bijpraten.

Ik hoor graag van je via de mail, ben nu wel erg nieuwsgierig geworden. 
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

nick w

Citaat van: Goyatlah op augustus 23, 2010, 22:16:32 PM
En dan is toch niet alles azijn...

(Maar kun je me die fotos voor NM nog mailen? Want dat was natuurlijk wel azijn.)

Knap dat je van de 20 Groene die we gezien hebben er 3 op de foto heb kunnen krijgen. (En dom dat ik mn kaartje thuis had liggen...)

Goed he, van die foto's  ;) O0

En je hebt inmiddels de foto's voor NM, je mag er hier ook wel een neerzetten als je wilt. Ze zijn voor het Goede Doel.

Groet,
Nick W