DB vogelweekend en Deception Tours

Gestart door Folkert Jan, augustus 23, 2010, 11:23:19 AM

Vorige topic - Volgende topic

Folkert Jan

Beste mensen,

Nog een vraag.
Over een tijdje beginnen de deception tours en het DB vogelweekend weer.
Hebben jullie tips over goedkope overnachtingen op Texel en vlieland?
"Birding is something we do for enjoyment; so if you enjoy it, you're a good birder. If you enjoy it a lot, you're a great birder." Kenn Kaufman

gr, Folkert Jan Hoogstra

Landelijke Big Day 2016 (Record - 201 soorten)
TOH big day 2014
TOH big day 2013

Rickschonewille

#1
Citaat van: rnbflavour op augustus 23, 2010, 11:23:19 AM
Beste mensen,

Nog een vraag.
Over een tijdje beginnen de deception tours en het DB vogelweekend weer.
Hebben jullie tips over goedkope overnachtingen op Texel en vlieland?

Hotelkamerveiling.nl en dan Sandton hotel in de Koog nemen, dan ben je soms voor 1 of 2 nachten 30 euro kwijt. ( met ontbijt ) Enige nadeel is dat je pas 5 dagen van te voren kan reserveren, dus als het hotel vol is, heb jij geen kamer. Maar volgensmij heb je daar alleen maar last van in de zomer ( dat 't hotel vol zit ). In 't najaar weet ik 't niet. Wij hebben 't 1x gedaan voor Texel, en 't beviel ons erg goed, goeie kamers etc ( geen ouwe rotzooi ofzo ).

Ik zie nu trouwens wel dat die prijzen een stuk duurder zijn geworden.

Jeroen Nagtegaal

Overal zijn kamers te huur voor ca €20,--, je kan op de dag zelf nog kijken waar je wil gaan slapen.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

JohanvantBosch

Je kunt ook altijd kamperen....
Of als je met een groepje in een huisje gaat zitten, valt de prijs vaak ook wel mee.

Thijs Fijen

Citaat van: Jeroen Nagtegaal op augustus 23, 2010, 12:12:58 PM
Overal zijn kamers te huur voor ca €20,--, je kan op de dag zelf nog kijken waar je wil gaan slapen.
Linkje?
Thijs Fijen

JohanvantBosch

Citaat van: Thijs Fijen op augustus 23, 2010, 13:15:11 PM
Citaat van: Jeroen Nagtegaal op augustus 23, 2010, 12:12:58 PM
Overal zijn kamers te huur voor ca €20,--, je kan op de dag zelf nog kijken waar je wil gaan slapen.
Linkje?
Ik weet niet hoe het op vlieland zit, maar op texel heb je de nodige bed en breakfast. ff vvv texel googlen en dan op de website zoeken of bellen? Zo hebben wij het eerder gedaan...

Folkert Jan

En hoeveel betaal je dan?
je zit toch al gauw aan €30,- per nacht
"Birding is something we do for enjoyment; so if you enjoy it, you're a good birder. If you enjoy it a lot, you're a great birder." Kenn Kaufman

gr, Folkert Jan Hoogstra

Landelijke Big Day 2016 (Record - 201 soorten)
TOH big day 2014
TOH big day 2013

JohanvantBosch

Citaat van: rnbflavour op augustus 23, 2010, 13:28:54 PM
En hoeveel betaal je dan?
je zit toch al gauw aan €30,- per nacht
Volgens mij heb ben wij diverse keren tussen de 18 en 25 euro per nacht gezeten. In vakantietijd zal het vast iets duurder zijn en lastiger om iets te vinden... Ik had net al ff gekeke

zie bv deze (heb ff niet opgelet waar etc.) voor 45 euro voor 2 personen
http://www.texel.net/nl/search/to=&arrival=1286668800-1286668800&grouptype=0_4&adults=2&babies=0&duration=1&durationOther=1&rooms=1&orgId=0#view-/nl/accommodatie/juttersplezier_0094/0/

Folkert Jan

Tja ik ben nogal een krent daarin.
Vogels kijken is gaaf, maar moet niet teveel geld kosten...dat doet het sowieso wel.
Is er niet ergens een plek waar je in de auto kunt slapen? :P
"Birding is something we do for enjoyment; so if you enjoy it, you're a good birder. If you enjoy it a lot, you're a great birder." Kenn Kaufman

gr, Folkert Jan Hoogstra

Landelijke Big Day 2016 (Record - 201 soorten)
TOH big day 2014
TOH big day 2013

Jeroen Nagtegaal

Wij hebben er eens met het DB-weekend gezeten, maar alles was, zoals ook Johan zegt, rond de €20,--
In elk dorp staan in Texel meer dan voldoende bordjes in tuinen met verhuur. En kun je bij de ene niet, dan helpen ze je zo  om bij de buurvrouw of even verder in het dorp. Zijn zeer gastrvij en behulpzaam.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Folkert Jan

Citaat van: Jeroen Nagtegaal op augustus 23, 2010, 13:48:19 PM
Wij hebben er eens met het DB-weekend gezeten, maar alles was, zoals ook Johan zegt, rond de €20,--
In elk dorp staan in Texel meer dan voldoende bordjes in tuinen met verhuur. En kun je bij de ene niet, dan helpen ze je zo  om bij de buurvrouw of even verder in het dorp. Zijn zeer gastrvij en behulpzaam.

Dat is ook makkelijk natuurlijk!
Gewoon heenrijden dus en dan maar verder zien!.

Goed Texel opgelost. hoe zit het met Vlieland? Is camping Lange Paal een beetje te doen?
"Birding is something we do for enjoyment; so if you enjoy it, you're a good birder. If you enjoy it a lot, you're a great birder." Kenn Kaufman

gr, Folkert Jan Hoogstra

Landelijke Big Day 2016 (Record - 201 soorten)
TOH big day 2014
TOH big day 2013

Timo Roeke

Prima camping. Vroeger veel gezeten. Prijzen vallen ook wel mee al kan ik je momenteel geen schatting geven. Ook Vlieland kent een goede VVV waar ze je verder kunnen helpen. Bij B&B moet je altijd even vragen of ze zo gek zijn het ontbijt om 06:00  te serveren :).

Ik heb het geluk dat mijn werkgever daar een aantal huisjes heeft staan. Kan mooi met zes mensen voor heel weinig geld het hele weekend warm slapen met douche en keuken.

Folkert Jan

Citaat van: Timo Roeke op augustus 23, 2010, 14:22:32 PM
Prima camping. Vroeger veel gezeten. Prijzen vallen ook wel mee al kan ik je momenteel geen schatting geven. Ook Vlieland kent een goede VVV waar ze je verder kunnen helpen. Bij B&B moet je altijd even vragen of ze zo gek zijn het ontbijt om 06:00  te serveren :) .

Ik heb het geluk dat mijn werkgever daar een aantal huisjes heeft staan. Kan mooi met zes mensen voor heel weinig geld het hele weekend warm slapen met douche en keuken.

Heb je nog ruimte over? :angel:
"Birding is something we do for enjoyment; so if you enjoy it, you're a good birder. If you enjoy it a lot, you're a great birder." Kenn Kaufman

gr, Folkert Jan Hoogstra

Landelijke Big Day 2016 (Record - 201 soorten)
TOH big day 2014
TOH big day 2013