Hoofdmenu

Nieuw hier.

Gestart door CeesvanDijk, augustus 14, 2010, 19:43:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

CeesvanDijk

Hallo allemaal.

Mijn naam is Cees van Dijk en ik ben nieuw hier op het forum.
I stel me hier maar even voor, al moet dat ergens anders dan hoor ik het wel.
Ik ben 43jaar en een groot natuurliefhebber, dat heb ik als kind al van huis uit mee gekregen.
Als ik even tijd heb loop ik met onze hond uren door de bossen maar fotograferen doe ik pas sinds kort.
Ik heb een gewone Kodak 9.2 huis tuin en keuken camera maar soms maak je daar verrassende leuke foto's mee.
Ik hoop hier veel te leren en een hoop mooie foto's te zien.

Groeten,
Cees van Dijk.

Botervlieg

Hallo Cees,

Volgens mij is er nergens echt een welkom-topic.
Alleen bij de vogels volgens mij.
Maar vind het wel leuk dat je ermee begint!

Bij deze: Welkom!

Groetjes,
M. Baltus

vuurvlinder

Hoi Cees,

welkom op het forum!
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

michel.wissink

Welkom, Cees.
We hopen ook mooie foto's van jou te zien (want daar heb je inderdaad helemaal geen grote dure camera voor nodig!). Veel succes en plezier!

Groeten,
Michel

Katoelenkiekers.nl

Camera: Fuji FinePix HS10 en FinePix S1
Kijkers: Nikon Action 8x40; Bynolyt Target 60

lily

Ook van mij welkom Cees.
Ik zou het ook niet weten waar hier een topic staat om zich voor te stellen, maar zoals je ziet, wordt je berichtje niet over het hoofd gezien.
Veel succes en leuk dat je het forum gevonden hebt.

Gr.Lily

Marije

Welkom hier! En succes met het maken van mooie foto's.  :duim:

Margreet Kwh

Welkom, Kees!
Misschien moeten we ons ook maar eens voorstellen. Bij het onderdeel De Frisse Blik (hoort bij Vogels) heb ik me al eens voorgesteld, als reactie 40.
Zie: http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=101902.30.html

Wie volgt?

Margreet.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

mabeline

Bedankt voor het kijken en/of reactie

Met vriendelijke groet Diana

Bart van Hoogstraten

Hoi Cees, welkom in deze uithoek. Gezellig! (niets zo leuk om in je eentje door de natuur te kuieren maar 's avonds thuis toch wat verhaal met lotgenoten te hebben). Ik hoop dat je van discussiëren EN van zwetsen houdt -> in beide gevallen kan het er hier behoorlijk aan toegaan  ;)

PS Kijk ook even naar het topic "Zet je kop erop" -> sommige mensen vinden het prettig om te weten wat voor tronie we nu weer in het "praathuis" hebben.
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

ronald

hallo Cees, leuk dat je dit uithoekje ook hebt ontdekt. ik eigenlijk ook nog maar vrij kort geleden, maar het is idd wel een heel leuk uithoekje. lekker slingeren met woorden en kijken wat voor moois je uit iemand anders zijn of haar woorden kunt halen, dikke lol!
groeten, Ronald van Seijen