Parasiet vlinder

Gestart door robblanken, augustus 02, 2010, 21:52:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

robblanken

Afgelopen zomer ben ik in de Pyreneeen geweest en zag daar veel vlinders (mn erebia's) met rode 'parasieten' op de rug. Bij sommige zag ik er een stuk of 6-7. Ik vraag me af wat dit precies zijn. Boerenwormkruidmijt / luis? Helaas lukt het me niet een foto te plaatsen. Eventueel kan ik een foto aanvullend mailen.

Violet (en Remco)

Dag Rob,

Je kan een foto plaatsen door op 'extra opties' te klikken, daar vindt je de mogelijkheid om een foto (bijlage) toe te voegen. En je komt bij die opties door je bericht te wijzigen of een nieuwe reactie te plaatsen. Let wel op dat het formaat van de foto goed is (zie tekst bij 'bijlage')

Succes!
Groetjes,
(Remco en) Violet

www.vlinderseemland.nl



robblanken

Ik doe iets niet goed maar wat? Ik klik op het icoontje onder de B. IK gebruik Apple, speelt dat een rol?

Jarinka

Dat icoontje kun je gebruiken als je je foto al online hebt staan. De directe link naar dat plaatje zet je dan tussen de tags van img.
Als je foto nog niet online staat, klik je onder het vak waar je je bericht in schrijft op 'Extra opties...'. Er staat een kopje met 'Bijlage:'. Als je daaronder op de knop 'Bladeren' klikt kun je je foto uploaden. Druk op 'Verzenden', en er staat een foto bij je bericht ;).
Groeten, Jarinka Heijink

Gerard Troost

je hebt de fotos als een zip-file geupload. Dat is wat lastig. Gewoon het plaatje aanwijzen en op opslaan klikken.
Groet,
Gerard Troost
www.trektellen.org
www.twitter.com/migrations

www.twitter.com/trektellen