hulp bij determinatie gevraagd

Gestart door sophieenlasse, augustus 16, 2006, 17:11:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

sophieenlasse

Zou ik iemand wat foto's mogen mailen, die mij behulpzaam wil zijn bij het determineren? Het gaat maar om een paar foto's hoor!
Mijn e-mail-adres is: sophieenlasse@home.nl

Corryabbink

CiteerZou ik iemand wat foto's mogen mailen, die mij behulpzaam wil zijn bij het determineren? Het gaat maar om een paar foto's hoor!
Mijn e-mail-adres is: sophieenlasse@home.nl
Die kun je hier toch gewoon plaatsen. Dan kunnen er meerderen van genieten en adviezen geven :rolleyes:  
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

sophieenlasse


Corryabbink

#3
Dag Sophie,

Je schrijft een stukje tekst en dan zie je onderaan naast Bijlagen een knopje bladeren. Dan kun je in jouw computer naar de map gaan waar zich de foto bevindt. Op ok drukken en dan zou het moeten lukken.

PS. De foto mag niet groter zijn dan 800x600 en max. 100 kb.

Voor het op maat maken van de foto is een gratis programma  "Easy resize" dat kun je op internet vinden.

Wil je na de 1e foto nog een foto toevoegen dan ga je naar Add reply onderaan je eerste bericht. Typ b.v. foto 2 en blader je opnieuw voor de 2e foto.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

sophieenlasse


sophieenlasse

Vooral deze intrigeert mij

sophieenlasse

En als laatste; ik begin het te vatten!

knabenkraut

#7
Hallo Sophie,

Ik denk dat de eerste een Aardster is, waarschijnlijk de gekraagde Aardster.
De derde is een zwavelzwam volgens mij.
groetjes,
Dini

sophieenlasse

Dat dacht ik zelf ook wel, maar ik was niet zeker welke aardster (maar met die 4 slippen zal het idd wel de gekraagde zijn)en de zwavelzwam leek aan de dunne kant, maar het zou heel best kunnen. Nu de middelste nog :D  

Dinant Wanningen

Hoi,

De zwam die je het meest bezighoud is Ganoderma resinaceum-Harslakzwam
Groet ,Dinant


sophieenlasse

Bedankt!
Ik had het andere topic ook al gelezen over de harslakzwam en ze hebben idd veel van elkaar weg. Blijkbaar een goed seizoen voor harslakzwammen.