Oost Hongarije kan nog wel wat fraais opleveren. Met veel geluk een Grote pansterjuffer of Vogelwaterjuffer is niet uit te sluiten. Nu is het natuurlijk lastig om daar huidjes van te verzamelen, maar mocht je de soorten tegenkomen en jufferhuidjes zien hangen, dan kun je ze altijd meenemen! Determineren kan dan achteraf nog wel. Daarnaast kan natuurlijk de Zuidelijke glazenmaker of Zuidelijke keizer worden gespot. Die zijn, hoewel we al wat huidjes hebben, ook zeker nog welkom. Zelfs Cordulegaster heros zou kunnen. Dat zou werkelijk heel interessant zijn, omdat dat een van die soorten is waar we niet al te snel aan denken te kunnen komen. De beste kansen zijn weggelegd voor de oeverlibo's, met Zuidelijke, Beek- en Witpuntoeverlibel. Ook daarvan hebben we al enkele huidjes, maar nog nauwelijks fraaie. Dan heb je een flinke wensenlijst, maar ik moet er zeker bij zeggen dat het niet onze bedoeling is dat je je hele vakantie aan huidjes zoeken gaat besteden. Ik hoop vooral dat je een fraaie vakantie hebt. Ik merk wel waar je mee terug komt. In elk geval alvast onze grote dank dat je aan ons denkt! Super!