Onbekend Elfje

Gestart door a1000, juli 19, 2010, 15:01:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

a1000

Ik dacht eerst dat het een meliscaeva auricollis was, maar door die glimmende zwarte vlek boven de antennen en dij 3 vnl.geel denk ik aan de cinctella of is het totaal iets anders?


Gegroet Henry

han.endt

Variabel elfje, Meliscaeva auricollis.

a1000

#2
Bedankt Han voor je reactie. Ik dacht dat de vlekken niet zo licht waren en de donkere vlek boven de antennen niet zo glimmend bij het variabel elfje.


Gegroet Henry

Sander Bot

Citaat van: a1000 op juli 19, 2010, 15:54:52 PM
Bedankt Han voor je reactie. Ik dacht dat de vlekken niet zo licht waren en de donkere vlek boven de antennen niet zo glimmend bij het variabel elfje.


Gegroet Henry

Hij heet niet voor niks variabel elfje  ;D
Die lichte kleur zie je vaker, Melanostoma en platvoetjes bijvoorbeeld hebben soms ook zo licht viesgeel doorzichtige achterlijfstekeningkleur.

han.endt

#4
Citaat van: a1000 op juli 19, 2010, 15:01:38 PM
Ik dacht eerst dat het een meliscaeva auricollis was, maar door die glimmende zwarte vlek boven de antennen en dij 3 vnl.geel denk ik aan de cinctella of is het totaal iets anders?
De hele tekst is hier veranderd. Stond niks over wat je dacht dat het kon zijn. Ik vind niet dat je dat achteraf zo moet doen. Doe het dan bij je vervolgreactie. Zo kan ik niet reageren op wat je hier stelt.

a1000

Hoi Han,

Was ook niet mijn bedoeling. Het toevoegen van tekst had ook apart gemoeten.

Gegroet Henry