Aansluitend op "ovenvisjes" van Weia

Gestart door MarjoSmeets, juli 12, 2010, 20:28:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

MarjoSmeets

Ik wou deze net hier plaatsen toen ik het topic van Weia zag. Ik heb dus ook zoiets soortgelijks, maar ik kom er ook na het lezen van Weia's topic niet verder mee. Helaas is de foto ook niet zo duidelijk als die van Weia, dus die borstels zijn (bijna) niet te zien. Hier thuis ben ik van die kleine dingetjes gewend van minder dan 1 cm, die ik ook nooit op de foto gezet krijg omdat ze zo snel zijn, dus ik keek wel even op van deze joekel van zeker 2 cm (zonder sprieten) die stil zat op het gordijn tijdens ons weekendje weg in Gulpen. De kamer was nogal donker en het gordijn erg wit, bovendien zat hij vlak bij het plafond, dus ik kreeg hem niet echt goed op de foto. Is er toch een richting aan te geven?
De insecten zijn, tenzij anders vermeld, gevonden in onze tuin, of wei, grenzend aan akkerland in Selfkant net over de duitse grens bij Sittard (Limb)
Mit freundlichen Grüssen, oftewel, groetjes van Marjo

Wim Bakker

Vanwege de lange achterlijfsprieten houd ik het op een Papiervisje.
"So the first dinosaur bone ever found was also the first to be lost." ― Bill Bryson

MarjoSmeets

De insecten zijn, tenzij anders vermeld, gevonden in onze tuin, of wei, grenzend aan akkerland in Selfkant net over de duitse grens bij Sittard (Limb)
Mit freundlichen Grüssen, oftewel, groetjes van Marjo