recent huidje

Gestart door redjered23, juli 07, 2010, 00:30:30 AM

Vorige topic - Volgende topic

redjered23

welke soort hoort bij deze jas? ik vermoed viervlek platbuik of vuur

gr Rene
still learning and concerning
like my films? :channel redjered or REDjeRED on youtube (adfree)

RubenWinter

Heb je het huidje meegenomen? Zo ja, dan kan het handig zijn wat foto's van onderen en opzij te maken.
Groeten,

Ruben Winter

redjered23

afgezien van alle al aanwezige braamdoornwonden, brandneteljeuk, muggebeten en daashappen, had me dat ook nog natte voeten en een natte camera opgeleverd. Was in dit geval geen goed plan geweest, maar de volgende keer doe ik misschien wel een poging. (toch maar weer mn lieslaarzen mee ipv teva slippers ) 8)

Gr. René
still learning and concerning
like my films? :channel redjered or REDjeRED on youtube (adfree)

RubenWinter

Ja, dan kan ik begrijpen dat je dat er niet voor over had  ;D Misschien is er iemand die er nog wat van kan maken (Dolf en Ewoud zijn in Portugal, maar Ronald weet ook veel van huidjes).
Groeten,

Ruben Winter

ronald

het lijkt me op het eerste gezicht idd een viervlek, maar om een of andere reden kijk ik er toch wat vreemd tegenaan.
ik ben ook niet op mijn scherpst momenteel, de laatste tijd met het mooie weer zoveel huidjes gezien dat ze me voor de ogen dwarrelen  :rolleye:
ik zal er binnenkort nog wel even beter naar kijken
groeten, Ronald van Seijen

ewoudploeg

Ik vind dit ook een Viervlek. De kenmerken zijn door de hoek waarin de foto is genomen niet perfect te zien, maar de habitus zegt in dit geval al heel veel.
Ewoud
www.cbrochard.com/exuviae
http://www.flickr.com/photos/ewoudploeg/