Hoofdmenu

smeermiddel

Gestart door carel, juli 01, 2010, 16:43:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

carel

Ongetwijfeld al eens aan bod geweest.
Maar wat help tegen dazen?
ze steken mij lam
Carel van der Sanden

http://www.natuurlijk-erp.nl/

Jeroen Nagtegaal

Smeermiddel met Deet, dat is in combinatie met lange mouwen...
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

vuurvlinder

Ik gebruik Jaico muggenmelk met DEET en dat werkt prima! Die dazen zitten mij nog wel achterna maar ze steken mij niet meer.
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Jarinka

Geen bijzondere soort, maar wel leuk :). Ik fietste vanmiddag vanaf mijn werk naar huis, en opeens hoorde ik een raar geluidje. Toen zag ik opeens een Grasmus zitten :). En vlak daarna ook nog een stuk of vier Ringmussen, waaronder een paar juvie's.
Groeten, Jarinka Heijink

vuurvlinder

Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

RubenWinter

Citaat van: Jarinka op juli 01, 2010, 22:28:30 PM
Geen bijzondere soort, maar wel leuk :) . Ik fietste vanmiddag vanaf mijn werk naar huis, en opeens hoorde ik een raar geluidje. Toen zag ik opeens een Grasmus zitten :) . En vlak daarna ook nog een stuk of vier Ringmussen, waaronder een paar juvie's.

Ik denk dat je dit bij het verkeerde board hebt geplaatst...
Groeten,

Ruben Winter

Jarinka

Citaat van: ikheetruben op juli 02, 2010, 01:02:12 AM
Citaat van: Jarinka op juli 01, 2010, 22:28:30 PM
Geen bijzondere soort, maar wel leuk :) . Ik fietste vanmiddag vanaf mijn werk naar huis, en opeens hoorde ik een raar geluidje. Toen zag ik opeens een Grasmus zitten :) . En vlak daarna ook nog een stuk of vier Ringmussen, waaronder een paar juvie's.
Ik denk dat je dit bij het verkeerde board hebt geplaatst...
Oeps, inderdaad! Was bedoeld voor 'Vandaag gezien'. Ik had verschillende tabbladen openstaan, maar het dus in de verkeerde gepost :-[
Groeten, Jarinka Heijink