The Big Year verfilmd

Gestart door Max Berlijn, juli 01, 2010, 15:34:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

Justin Jansen

had ook liever een mooie vrouwelijke cast gezien als vogelaars.....
M.v.g., Justin Jansen


frankcoenjaerts

Verwacht in de (NL) bioscoop: 22 maart 2012.
Met vriendelijke groeten,

Frank

frankw

Met Norris en Seagal zou het wel weer het 'originele' vogelen worden. Uit de lucht schieten en dan kijken wat het is. 8)

gko

Citaat van: frankw op september 13, 2011, 09:30:06 AM
Ik zie niet in hoe die zich onderscheiden van Steve Martin. Ze kunnen er geen van allen wat van.. Owen Wilson niet uitgesloten...   O0
als je niet ziet hoe zich die onderscheiden van Steve Martin heb je misschien lenzen nodig,
Van Steven Seagull heb ik nog nooit iets fatsoenlijks gezien
met vr gr gkoopman

joostheeremans

Ik vind de cast eigenlijk niet eens zo slecht, Steve Martin ben ik niet zo'n fan van, maar Owen Wilson en Jack Black kan ik wel waarderen. Ben erg benieuwd, het boek kon mij persoonlijk niet enorm boeien, misschien dat ik meer bij de film voel.
MvG Joost Heeremans



- Do geese see god ?-

gko

ik snap best dat iemand geen fan is van steve martin, maar hij zit niet
in dezelfde categorie als seagal en norris, steve martin is wel een acteur, die wat kan.
de andere twee zijn omhooggevallen vechtsporters
met vr gr gkoopman

fkdeboer

Citaat van: gko op september 13, 2011, 16:47:15 PM
ik snap best dat iemand geen fan is van steve martin, maar hij zit niet
in dezelfde categorie als seagal en norris, steve martin is wel een acteur, die wat kan.
de andere twee zijn omhooggevallen vechtsporters

hoho! Laten we vooral seagal en norris niet over een kam scheren! daar komen alleen maar problemen van..
http://www.chucknorrisfacts.com/chuck-norris-top-50-facts
http://4q.cc/index.php?pid=fact&person=chuck
grtjes,
Folkert
--
"This is like deja vu all over again."
Yogi Berra

gko

met vr gr gkoopman

M. Hoogteijling

Kijk net even de trailer: lijkt me geweldig: volgens mij zouden we allemaal wel eens jaar willen vogelen, iedereen maakt gekke dingen mee of doet achterlijke dingen om een soort te zien en onze hobby bereikt ook nog eens een groot publiek met de kans op toename van wat goodwill. Ik ga er naar toe met mn vrouw en kinderen (hoef ik de volgende keer minder uit te leggen) :-)

tot in de bios,

marijn
Met vriendelijke groet
Marijn Hoogteijling

Certhia

Citaat van: M. Hoogteijling op september 13, 2011, 17:38:09 PM
Kijk net even de trailer: lijkt me geweldig: volgens mij zouden we allemaal wel eens jaar willen vogelen, iedereen maakt gekke dingen mee of doet achterlijke dingen om een soort te zien en onze hobby bereikt ook nog eens een groot publiek met de kans op toename van wat goodwill. Ik ga er naar toe met mn vrouw en kinderen (hoef ik de volgende keer minder uit te leggen) :-)

tot in de bios,

marijn


Vind dat de trailer niet echt de lading van t boek dekt en lijkt t me vooral weer erg veel slapstick en onderbroekenlol. Een downloadertje gok ik zo.


Groet Marc

frankw

Citaat van: gko op september 13, 2011, 16:47:15 PM
ik snap best dat iemand geen fan is van steve martin, maar hij zit niet
in dezelfde categorie als seagal en norris, steve martin is wel een acteur, die wat kan.
de andere twee zijn omhooggevallen vechtsporters
Ok, ok. Hij kan wél wat. Ik heb ook wel eens  gelachen om Steve Martin.. :angel:

Ook om die andere 2 maar dat was meer dat het zo slecht was dat het leuk werd.

BramtK

Groeten,

Bram ter Keurs


ArjanH

Citaat van: gko op september 13, 2011, 16:47:15 PM
ik snap best dat iemand geen fan is van steve martin, maar hij zit niet
in dezelfde categorie als seagal en norris, steve martin is wel een acteur, die wat kan.
de andere twee zijn omhooggevallen vechtsporters


Mijn reactie was met een knipoog bedoeld. Ik heb met opzet "acteurs" als Norris en Seagal genoemd i.p.v. bijvoorbeeld Daniel Day-Lewis of Al Pacino. In tegenstelling tot Norris en Seagal heeft Martin wel degelijk acteertalent, al zal hij nooit een favoriet van me worden. Maar goed: wat The Big Year betreft: ik ben inmiddels toch wel nieuwsgierig geworden.

frankw

Ik begon me al zorgen te maken Arjan. Ik was al voornemens om je vermanend toe te spreken zaterdag. 8) ;)

Rene Janssen

Lijkt me een leuke film, ben benieuwd (na het zien van de trailer). En ik kijk eigenlijk nooit films...


René
René Janssen

Timo Roeke

Steve Martin is dé Andre van Duin van Hollywood. Je vraagt jezelf altijd af: wie vindt dit in hemelsnaam nu nog steeds grappig? Gelukkig zit Jack Black nog in de film. Dat kan de redding zijn.

Chuck Norris heeft trouwens wel een geniale bijrol in Way of the Dragon!

gko

Steve martins vroege werk was OK, daarna kwam de klad erin.
Bij Jack Black zie ik nu helaas hetzelfde gebeuren.
met vr gr gkoopman

Fabian Meijer

Ik heb The Big Year vandaag in de bioscoop gezien hier in de U.S. Een leuke film met de nodige humor waar je je als vogelaar (of twitcher..) zeker in terug kan vinden!

frankw


peterlindenburg

storende fout in de titel van dit topic. wat verfilmt The Big Year eigenlijk

Jarinka

Citaat van: frankw op oktober 21, 2011, 17:16:48 PM
Is ie al te downloaden? 8)
Jazeker! Als je via torrents downloadt even Googelen op 'The Big Year (2011) DVDRip.XviD-IMAGiNE'. Ik ben nu deze aan het downloaden. Die is in drie kwartier binnen, dus ik zal even laten weten hoe de kwaliteit van het beeld en geluid is.
Groeten, Jarinka Heijink

Timo Roeke

Ik hoor graag hoe irritant Steve Martin is.

Jarinka

Citaat van: Jarinka op oktober 21, 2011, 17:26:55 PM
Citaat van: frankw op oktober 21, 2011, 17:16:48 PM
Is ie al te downloaden? 8)
Jazeker! Als je via torrents downloadt even Googelen op 'The Big Year (2011) DVDRip.XviD-IMAGiNE'. Ik ben nu deze aan het downloaden. Die is in drie kwartier binnen, dus ik zal even laten weten hoe de kwaliteit van het beeld en geluid is.
Dit gedownloade bestand werkt niet, dus ik ga op zoek naar een andere link.
Groeten, Jarinka Heijink

Norman

Citaat van: Jarinka op oktober 21, 2011, 18:23:37 PM
Citaat van: Jarinka op oktober 21, 2011, 17:26:55 PM
Citaat van: frankw op oktober 21, 2011, 17:16:48 PM
Is ie al te downloaden? 8)
Jazeker! Als je via torrents downloadt even Googelen op 'The Big Year (2011) DVDRip.XviD-IMAGiNE'. Ik ben nu deze aan het downloaden. Die is in drie kwartier binnen, dus ik zal even laten weten hoe de kwaliteit van het beeld en geluid is.
Dit gedownloade bestand werkt niet, dus ik ga op zoek naar een andere link.

Bij mij werkte de link wel, alleen kreeg ik hele andere film........

Rene Janssen

@ Jarinka: Als je er één hebt gevonden, ben ik benieuwd. Ben niet zo'n held in torrents vinden...
René Janssen

Jarinka

Citaat van: Norman op oktober 21, 2011, 22:46:05 PMBij mij werkte de link wel, alleen kreeg ik hele andere film........
Was dat toevallig Picasso Trigger uit 1988? Die kreeg ik bij de tweede link.

Zal vanavond weer op zoek gaan naar een downloadlink. Met torrents ben ik niet handig, want ik download meestal via downloadlinks.
Groeten, Jarinka Heijink

Certhia

Citaat van: Jarinka op oktober 22, 2011, 07:34:54 AM
Citaat van: Norman op oktober 21, 2011, 22:46:05 PMBij mij werkte de link wel, alleen kreeg ik hele andere film........
Was dat toevallig Picasso Trigger uit 1988? Die kreeg ik bij de tweede link.

Zal vanavond weer op zoek gaan naar een downloadlink. Met torrents ben ik niet handig, want ik download meestal via downloadlinks.


Voor zover ik kan zien is er zelfs nog niet eens een CAM versie uit. Denk dat we nog even moeten wachten op de DVDrip

Margreet Kwh

Hallo Max,

je topiconderwerp moet met een d :police:
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

KorHaan

#59
http://www.birds.cornell.edu/roundrobin/2011/10/15/the-big-year-our-movie-review/?utm_source=Cornell+Lab+eNews&utm_campaign=9fd3ba100c-Cornell_Lab_eNews_2011_10_2610_26_2011&utm_medium=email

Een review vanuit vogelaarsoogpunt. Na het lezen ervan verheug ik me er nu toch wel op om de film te gaan zien, moet ik zeggen. Dat was bij de start van dit topic wel anders.

De meeste Amerikaanse reviews waren negatief want nogal neerbuigend over dat rare vogelaarsvolk, maar de reviewers ( meestal werkzaam voor een krant) waren geen vogelaars. Dus weten die veel wat een vogelaar drijft? Dit review in de link wordt geschreven door iemand die verstand heeft van vogels en vogelen.

O ja: onder het review staan de reacties; scroll helemaal omlaag, daar staat een interessant essay van een man - Peter Thayer - die niet alleen een goede wereldvogelaar is, maar ook met Sandy Komito, één van de drie oorspronkelijke Big Year - vogelaars en nu recordhouder*,  heeft gevogeld op Attu Island.

Vriendelijke groet,

Ronald Sinoo

*  (Benieuwd of Vanderpoel hem voorbijstreeft dit jaar...)