Ik zie niet in hoe die zich onderscheiden van Steve Martin. Ze kunnen er geen van allen wat van.. Owen Wilson niet uitgesloten...
ik snap best dat iemand geen fan is van steve martin, maar hij zit nietin dezelfde categorie als seagal en norris, steve martin is wel een acteur, die wat kan.de andere twee zijn omhooggevallen vechtsporters
Kijk net even de trailer: lijkt me geweldig: volgens mij zouden we allemaal wel eens jaar willen vogelen, iedereen maakt gekke dingen mee of doet achterlijke dingen om een soort te zien en onze hobby bereikt ook nog eens een groot publiek met de kans op toename van wat goodwill. Ik ga er naar toe met mn vrouw en kinderen (hoef ik de volgende keer minder uit te leggen) :-)tot in de bios,marijn
Is ie al te downloaden?
Citaat van: frankw op oktober 21, 2011, 17:16:48 pmIs ie al te downloaden? Jazeker! Als je via torrents downloadt even Googelen op 'The Big Year (2011) DVDRip.XviD-IMAGiNE'. Ik ben nu deze aan het downloaden. Die is in drie kwartier binnen, dus ik zal even laten weten hoe de kwaliteit van het beeld en geluid is.
Citaat van: Jarinka op oktober 21, 2011, 17:26:55 pmCitaat van: frankw op oktober 21, 2011, 17:16:48 pmIs ie al te downloaden? Jazeker! Als je via torrents downloadt even Googelen op 'The Big Year (2011) DVDRip.XviD-IMAGiNE'. Ik ben nu deze aan het downloaden. Die is in drie kwartier binnen, dus ik zal even laten weten hoe de kwaliteit van het beeld en geluid is.Dit gedownloade bestand werkt niet, dus ik ga op zoek naar een andere link.
Bij mij werkte de link wel, alleen kreeg ik hele andere film........
Citaat van: Norman op oktober 21, 2011, 22:46:05 pmBij mij werkte de link wel, alleen kreeg ik hele andere film........Was dat toevallig Picasso Trigger uit 1988? Die kreeg ik bij de tweede link.Zal vanavond weer op zoek gaan naar een downloadlink. Met torrents ben ik niet handig, want ik download meestal via downloadlinks.