Hoofdmenu

ook hulp gevraagd

Gestart door carel, april 10, 2005, 21:43:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

carel

wie is deze calimero?



fotos zijn slecht maar beter als niks
vogel was veel te bruin voor fitus/tjiftjaf
bijna geen geel
beter kunnen bekijken dan foto maken
foutje verkeerde camarainstelling
Carel van der Sanden

http://www.natuurlijk-erp.nl/

Thijs Fijen

Volgens mij gewoon een fitis...
Thijs Fijen

-Arthy-

Rick Gevers

thijs

Ben het met Thijs eens, Fitis.

Thijs
Thijs Udo
VWG Alkmaar

Bram Rijksen

jongens....
Wat is nu hét verschil tussen een Tjif en Fitis..? Moet een beetje vogelaar kunnen dromen, volgens mij. 't Zit 'm in de vleugel...

steenl

Bram, uhhh je bedoelt handpenprojectie??? :D  :rolleyes:  :duim:

Vogel is overigens een Tjiffie.

Groet,
Lennaert

thijs

Als jullie het zeggen, Bram en Lennaert, zal ik me er maar bij neer leggen (ken je meerderen heet dat ;) )
Toch, ik vind het gewoon een Fitis hoor, die hanpenprojectie is toch niet zo groot/lang.

Thijs
Thijs Udo
VWG Alkmaar

Thijs Fijen

zwarte pootjes. Ik weet nooit het verschil. Maar tjiftjaf heeft zwarte pootjes. Dan leg ik me daar bij neer. En handpennen zeggen ook tjif
Thijs Fijen

jasper

CiteerBram, uhhh je bedoelt handpenprojectie??? :D  :rolleyes:  :duim:

Dat verschil zie je slecht op de foto's!

Bram Rijksen

CiteerAls jullie het zeggen, Bram en Lennaert, zal ik me er maar bij neer leggen (ken je meerderen heet dat ;) )
Toch, ik vind het gewoon een Fitis hoor, die hanpenprojectie is toch niet zo groot/lang.

Thijs
'ken je meerderen'...? Welnee joh; ik heb 't ook maar gewoon uit een boekje, hoor! En juist omdat die hpp niet zo groot/lang is, lijkt de determinatie in de richting van een Tjif te wijzen.
Vooral op dit soort foto's, waarbij er door 'belichtingsvervorming' weinig zinnigs valt te zeggen over kleuren (beige-bruin kleed, poten niet zwart maar hier zelfs een beetje hoornkleurig), is de hpp één van de eerste dingen waar je naar kijkt: bij Tjiftjaf; iets meer dan de helft van de tertiallengte, bij Fitis; bijna of net zo lang als de teriallengte. perfect bruikbaar in vrijwel alle van opzij gefotografeerde Fitissen/Tjiftjaffen.

vriendelijke groet,

Bram

carel

bedankt Bram voor je uitleg
ik vond de vogel in het echt eigenlijk ook erg aan de bruine kant
daarom wist ik het ook niet
Carel van der Sanden

http://www.natuurlijk-erp.nl/