waarom waarneming.nl?

Gestart door Wouter van der Ham, juni 25, 2010, 09:13:41 AM

Vorige topic - Volgende topic

Wouter van der Ham

Wouter van der Ham

Tussen de 11 en 25 jaar? www.JNM.nl

Jarinka

Eerst gebruikte ik vooral het forum voor determinatie van mijn eigen foto's. Daarna probeerde ik ook anderen te helpen, en het werd steeds gezelliger. Pas sinds een week ofzo gebruik ik Waarneming ook als notitieboekje. Ik heb alle soorten op mijn eigen lijst ingevoerd zodat die bij mijn levenslijst staan. Dat is toch wel makkelijk met vergelijken. En ik heb mezelf beloofd dat ik voortaan wat minder laks zal zijn bij het invoeren, en dus wat meer waarnemingen door zal geven :).
Groeten, Jarinka Heijink

Rickschonewille

Bij mij gelden ze alle 3, ik vind het handig om te kijken waar iets leuks zit. Het is daardoor makkelijk doorgeven als je iets leuks vind. Ook als notitieblok vind ik het erg handig, je kijkt ff bij je levenslijst en klikt bijv op Kaspische plevier, en dan zie je direct de precieze datum waarop je hem hebt gezien. En het forum is natuurlijk erg gezellig ^^

Sjoerd

Ik gebruik het om te helpen met het in kaart brengen van verschillende soorten...
En ook wel om de andere redenen...

Vincent Hart

Goeie vraag, Wouter! Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar wat niet-DFB'ers op deze vraag antwoorden. Zou je (jullie) het goed vinden als ik dit topic naar het algemene deel van Vogels verplaats?



En ook voor mij het 'saaie' antwoord, 'om alle genoemde redenen'  ;)
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Jan vH

Ik ben origineel, voor meer dan de drie genoemde redenen!  ;D Ik gebruik het bijvoorbeeld ook om te kijken welke soorten er in een bepaald gebied zijn gezien, of bijvoorbeeld om lijstjes te vergelijken. Het leuke is natuurlijk dat dat allemaal mogelijk is op een website!
Jan van Harten
Validator Plantengallen

Stijn E.

Citaat van: Jan vH op juni 25, 2010, 10:12:52 AM
Ik ben origineel, voor meer dan de drie genoemde redenen!  ;D Ik gebruik het bijvoorbeeld ook om te kijken welke soorten er in een bepaald gebied zijn gezien, of bijvoorbeeld om lijstjes te vergelijken. Het leuke is natuurlijk dat dat allemaal mogelijk is op een website!

Ik ben nog saaier  ;D Ik heb hetzelfde als Jan  :lol:

Maar lijkt me prima om het topic te verplaatsen  ;)
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Wouter van der Ham

Wouter van der Ham

Tussen de 11 en 25 jaar? www.JNM.nl

Wouter van der Ham

je zou hem toch verplaatsen?
Wouter van der Ham

Tussen de 11 en 25 jaar? www.JNM.nl

Vincent Hart

@Wouter: Ik vergeet wel eens wat  :-[

Voor nieuwe lezers van dit topic: Dit topic stond eerst in De Frisse Blik, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de antwoorden van een breder publiek  ;)
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

j.steenbergen

Om mijn waarnemingen bij te houden, op de hoogte te zijn van leuke ontdekkingen, om andermans waarnemingen in 'mijn' gebiedjes te volgen, om tochtjes te plannen, om bij te kletsen. Onder andere.
Jeroen Steenbergen