Hoofdmenu

tellen ?

Gestart door Wouter van der Ham, juni 23, 2010, 16:33:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

Wouter van der Ham

vorig jaar bij de kleinst waterhoen was ik met iemand naar de groene jonker geweest. ik liep toen wat naar links en mijn vriend bleef staan. toen hoorde ik ineens veel water achter me en toen zij me vriend : daar gaat tie! ik snel omkijken en ik zag nog wat rimpels in het water. staat die dan op mijn lijst of niet?

graag jullie meneing hierover.

alvast bedankt,
Wouter van der Ham

Tussen de 11 en 25 jaar? www.JNM.nl

leonwillems@home.nl

~ Keep a green tree in your heart and perhaps a singing bird will come ~

Jan vH

Ik zou 'm niet op je lijst zetten, hoe jammer het is. Voor Kleinst Waterhoen komt vast nog een herkansing (maar waarschijnlijk alleen roepend).
Jan van Harten
Validator Plantengallen

GijsB

als jij het niet erg vindt dat er soorten op je lijst staan die je niet hebt gezien kan je hem gewoon op je lijst zetten, maar persoonlijk had ik het niet gedaan
Gijs

Robertmeer

Citaat van: dralion13 op juni 23, 2010, 16:55:40 PM
als jij het niet erg vindt dat er soorten op je lijst staan die je niet hebt gezien kan je hem gewoon op je lijst zetten, maar persoonlijk had ik het niet gedaan
Jij hebt de vogel niet kunnen determineren, dus lijkt mij dat hij helaas niet op je lijstje komt. :(
Groet,
Robert van der Meer

Lees ook eens mijn weblog: http://robertbirding.wordpress.com/

Jan vH

Citaat van: Robertmeer op juni 23, 2010, 17:51:41 PM
Citaat van: dralion13 op juni 23, 2010, 16:55:40 PM
als jij het niet erg vindt dat er soorten op je lijst staan die je niet hebt gezien kan je hem gewoon op je lijst zetten, maar persoonlijk had ik het niet gedaan
Jij hebt de vogel niet kunnen determineren, dus lijkt mij dat hij helaas niet op je lijstje komt. :(
Ik zou hem niet op het lijstje zetten omdat je hem heel kort/niet hebt gezien.
Jan van Harten
Validator Plantengallen

Oenanthe

Het is ieders eigen zaak of een waarneming op een eigen lijst terecht komt. Ik heb de gewoonte soorten alleen te tellen als ik ze niet alleen gezien maar ook echt herkend heb. Anders vind ik er gewoon niets aan. Maar wat jij op je eigen lijst zet moet je zelf weten.
Veel succes allemaal,

Maarten Verrips

Wouter van der Ham

Volgende keer beter :)
Wouter van der Ham

Tussen de 11 en 25 jaar? www.JNM.nl

Oenanthe

Zo is dat Wouter. Mijn eerste waarneming van een kleinst waterhoen was een roepende vogel en toen was ik geen 14 maar 31 jaar. Je hebt dus nog alle tijd om aan je lijst te werken!
Veel succes allemaal,

Maarten Verrips

Wouter van der Ham

morgen komt ( hopelijk ) de taling er nog bij dus die kleinst waterhoen komt ook nog wel :)
Wouter van der Ham

Tussen de 11 en 25 jaar? www.JNM.nl