Complimenten aan Waarneming

Gestart door Jarinka, juni 10, 2010, 19:44:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jarinka

Even een complimentje strooien :).
Ik heb net een waarneming van twee Bruine Kiekendieven ingevoerd en een foto toegevoegd, en binnen 10 seconden was die goedgekeurd! Over snel gesproken :o!
Mooi gedaan :duim:
Groeten, Jarinka Heijink

Vincent

Alle eer gaat naar Robert van der Meer..! (hij is de 'goedkeurder').
Vincent

HPM

Na het invoeren van mijn waarnemingen controleer ik ze nog en vaak is correctioe nodig.
Dat lukt niet in 10 seconden.
Als een waarneming al goedgekeurd is gaat die goedkeuring na een correctie weer verloren
en krijgt de validator dezelfde waarneming opnieuw voorgeschoteld.
Tien seconden is dan wel snel, maar niet altijd effcient.

--
Groeten, Herman van der Meer

Herman van der Meer

Gerard Troost

Groet,
Gerard Troost
www.trektellen.org
www.twitter.com/migrations

www.twitter.com/trektellen

Jarinka

Citaat van: HPM op juni 10, 2010, 23:59:52 PM
Na het invoeren van mijn waarnemingen controleer ik ze nog en vaak is correctioe nodig.
Dat lukt niet in 10 seconden.
Als een waarneming al goedgekeurd is gaat die goedkeuring na een correctie weer verloren
en krijgt de validator dezelfde waarneming opnieuw voorgeschoteld.
Tien seconden is dan wel snel, maar niet altijd effcient.
Laat ik het anders zeggen: 10 seconden nadat ik de foto had toegevoegd was hij goedgekeurd.
Groeten, Jarinka Heijink

hiskodevries

Jarinka bedankt.
dat is wat anders dan die klagers in de info mailbox 'mijn foto staat al een dag op wrn.nl maar is nog steeds niet gekeurd'
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Gert Veurink

Citaat van: hiskodevries op juni 11, 2010, 10:55:01 AM
dat is wat anders dan die klagers in de info mailbox

Toffe site dit Hisko, al jaren  ;) :duim:
groet!
Gert Veurink



sjonnoh

als ze klagen over dat de foto nog na een dag niet is gecontroleerd moet je ze expres niet meer controleren  >:D
ik vindt dat pas na een week enig sinds geklaagd erover mag worden. gelukkig worden waarnemingen van vogels wat dat betreft wel snel gecontroleerd, waarnemingen van vliegen e.d. worden soms gewoon helemaal niet goed gekeurd, of heel erg laat. bij mij was een rups van vorig jaar pas vorige week goed gekeurd  ;D

maar inderdaad wel een complimentje voor de goedkeurders van de vogel afdeling  :duim:
met de groeten van de zeeuwse vogels en insecten,
Johnny Rommens

Mijn fotos
Mijn observado fotos


~het zit hem niet alleen in de kwaliteit, maar ook op hoe het diertje erop staat~

Maico Weites

Citaat van: sjonnoh op juni 17, 2010, 10:53:47 AM

maar inderdaad wel een complimentje voor de goedkeurders van de vogel afdeling  :duim:

Dus niet aan de anderen? :police:
Maico
Waarnemingen en foto's:
Nederland: https://waarneming.nl/users/15919/
Rest v/d wereld: https://observation.org/users/15919/

Violet (en Remco)

Wat ons betreft zeker wel aan de anderen !!!

Aantal admins/waarnemingen is een beetje verdeeld, dus duurt de ene soortgroep iets langer dan de andere. Maar geduld is een schone zaak toch ?!

Dus wat ons betreft hulde aan alle admins (en hulptroepen op het forum, waar we regelmatig gebruik van maken  ;D  )
Groetjes,
(Remco en) Violet

www.vlinderseemland.nl

sjonnoh

Citaat van: m.weites op juni 17, 2010, 21:26:46 PM
Citaat van: sjonnoh op juni 17, 2010, 10:53:47 AM

maar inderdaad wel een complimentje voor de goedkeurders van de vogel afdeling  :duim:

Dus niet aan de anderen? :police:

oke met name de vogelgroep dan  ;D
andere groepen doen natuurlijk ook hun best, maar hebben gewoon het ongeluk dat ze in de minderheid zijn
met de groeten van de zeeuwse vogels en insecten,
Johnny Rommens

Mijn fotos
Mijn observado fotos


~het zit hem niet alleen in de kwaliteit, maar ook op hoe het diertje erop staat~

nielsyese

Vogels zijn veel makkelijker van foto te determineren, er zit (over het algemeen) veel meer werk in de goedkeuring van een willekeurig insect. Daarom hulde aan alle admins :duim:
Met vriendelijke groet, Niels-Jan Dek