Waar doet me dit nou aan denken?

Gestart door a.houter, augustus 08, 2006, 16:35:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

a.houter

Wat denken jullie, Marian en Bert? :huh:  
@ndré
Admin. Paddestoelen
----------------------------------
Disclaimer
----------------------------------
Ondanks alle aan de samenstelling van dit bericht bestede zorg, kan ik geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele directe dan wel indirecte schade voortvloeiende uit enig gebruik van dit bericht, de opgenomen links en attachements.

This message is provided "as is" without warranty of any kind. In no event shall I be liable for any loss of profits, loss of business, loss of life, loss of use or data, interuption of business, or for indirect, special, inci

a.houter

#1
:o  
@ndré
Admin. Paddestoelen
----------------------------------
Disclaimer
----------------------------------
Ondanks alle aan de samenstelling van dit bericht bestede zorg, kan ik geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele directe dan wel indirecte schade voortvloeiende uit enig gebruik van dit bericht, de opgenomen links en attachements.

This message is provided "as is" without warranty of any kind. In no event shall I be liable for any loss of profits, loss of business, loss of life, loss of use or data, interuption of business, or for indirect, special, inci

a.houter

#2
Vilsterense veld, 8 augustus 2006.


Stom toeval...of niet? :wacko:  
@ndré
Admin. Paddestoelen
----------------------------------
Disclaimer
----------------------------------
Ondanks alle aan de samenstelling van dit bericht bestede zorg, kan ik geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele directe dan wel indirecte schade voortvloeiende uit enig gebruik van dit bericht, de opgenomen links en attachements.

This message is provided "as is" without warranty of any kind. In no event shall I be liable for any loss of profits, loss of business, loss of life, loss of use or data, interuption of business, or for indirect, special, inci

Marian en Bert

Hoi André,

Dat is het nu een van de leuke bijkomstigheden van dit forum. Je hebt het er over en anderen zien de soort ineens ook. Soms heeft bijvoorbeeld Arno een waarneming in Limburg en dan zien wij dezelfde soort vervolgens ook in Twente of andersom.
Als  .......... uit de grond!

Ik heb vandaag mijn exemplaar opgestuurd naar dhr. Ligterink. Ik ben benieuwd hoe hij reageert.

Groeten van Marian

Arno van Stipdonk

Dit is inderdaad erg leuk. Heb je de soort al onderzocht André?

Corryabbink

André ik vind het voor het paddestoelenforum een enorme aanwinst dat jij er kennis uitwisselt.
Bovendien voegt de grappige avatar bijzonder veel toe. Het is net of je er echt zit te praten en dat praten doe je met de nodige humor passend bij de kletsende paddestoel. Prachtig en leerzaam.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

a.houter

#6
CiteerDit is inderdaad erg leuk. Heb je de soort al onderzocht André?


Ik ben er nèt mee klaar; ik kan hem zonder meer op zeker stellen.
Maar zoals ik me al afvroeg (stom toeval...of niet), blijkt de info uit de standaardlijst wat achterhaald. Ik heb daarom wat nadere inlichtingen gevraagd en daaruit blijkt dat-ie niet meer met uitsterven bedreigd is.
Het schijnt een soort te zijn die op warmte gesteld is en ook graag op broeierige houtsnippers vaak voorkomt. Aan warmte was in ieder geval geen gebrek de laatste tijd.

Niettemin: het blijft toch een hele mooie vondst en ik hoop dat die van Marian en Bert er ook als zodanig uitkomt.
@ndré
Admin. Paddestoelen
----------------------------------
Disclaimer
----------------------------------
Ondanks alle aan de samenstelling van dit bericht bestede zorg, kan ik geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele directe dan wel indirecte schade voortvloeiende uit enig gebruik van dit bericht, de opgenomen links en attachements.

This message is provided "as is" without warranty of any kind. In no event shall I be liable for any loss of profits, loss of business, loss of life, loss of use or data, interuption of business, or for indirect, special, inci

a.houter

CiteerAndré ik vind het voor het paddestoelenforum een enorme aanwinst dat jij er kennis uitwisselt.
Bovendien voegt de grappige avatar bijzonder veel toe. Het is net of je er echt zit te praten en dat praten doe je met de nodige humor passend bij de kletsende paddestoel. Prachtig en leerzaam.
Ik voel mij gevleid, Corrie en weet er niet goed raad mee :wub:  
@ndré
Admin. Paddestoelen
----------------------------------
Disclaimer
----------------------------------
Ondanks alle aan de samenstelling van dit bericht bestede zorg, kan ik geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele directe dan wel indirecte schade voortvloeiende uit enig gebruik van dit bericht, de opgenomen links en attachements.

This message is provided "as is" without warranty of any kind. In no event shall I be liable for any loss of profits, loss of business, loss of life, loss of use or data, interuption of business, or for indirect, special, inci

Corryabbink

Hoeft ook niet maar de waarheid mag wel eens gezegd worden :duim:  :lol:  
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Arno van Stipdonk

CiteerIk ben er nèt mee klaar; ik kan hem zonder meer op zeker stellen.
Maar zoals ik me al afvroeg (stom toeval...of niet), blijkt de info uit de standaardlijst wat achterhaald. Ik heb daarom wat nadere inlichtingen gevraagd en daaruit blijkt dat-ie niet meer met uitsterven bedreigd is.
Het schijnt een soort te zijn die op warmte gesteld is en ook graag op broeierige houtsnippers vaak voorkomt. Aan warmte was in ieder geval geen gebrek de laatste tijd.

Niettemin: het blijft toch een hele mooie vondst en ik hoop dat die van Marian en Bert er ook als zodanig uitkomt.
Gefeliciteerd! :duim: