Walvissen en zeevogels met de Pride of Bilbao

Gestart door Albert Vliegenthart, juni 17, 2010, 10:59:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

Albert Vliegenthart

Beste mensen,
Ik organiseer (samen met Richard Witte) een walvissen tripvan Portsmouth naar Bilbao. Het betreft een mini-cruise waarbij van Engelandnaar Spanje wordt gevaren met de welbekende P&O ferry, de Pride of Bilbao.

Aan boord is het mogelijk diverse zeezoogdieren als potvis,gewone vinvis, dolfijnen en zeevogels te zien. De laatste keer dat ik dezetocht maakte hadden we 14 soorten zeezoogdieren.
Van 17 t/m 21 aug wordt deze tocht georganiseerd, wellichtheb je ook interesse?

We zullen op 17 augustus met een touringcar vertrekken vanEde-Wageningen naar Portsmouth, om daar 's avonds aan boord te gaan van dePride.
Op de 20e komen we tegen de avond terug. Danrijden we richting Dover en zullen een overnachting maken (we halen de laatsteboot terug misschien net niet) om de 21e weer met de bus terug tegaan naar Ede. Daar komen we waarschijnlijk rond 17.00 uur terug.

Een week voor vertrek willen we een lezing organiseren zodatiedereen in de stemming kan komen en alvast kan oefenen om soorten teherkennen.

Wil je mee? Geef je op bij mij.
Voor € 400,- krijg je:
De lezing
De busrit (heen en terugreis)
De overtocht met de Pride
Overnachting onderweg naar huis

Er is nog beperkt plaats, dus geef je snel op. We slapen inkleine 4 persoons cabins.
Voor meer informatie, neem even contact met mij op.

Ter info enkele links:
http://www.biscay-dolphin.org.uk/sightings/archive.html
http://www.companyofwhales.co.uk/html/numberone/numberone_fr.htm

Mocht je geïnteresseerden kennen, stuur ze dit mailtje door.
Groetjes, Albert

j.steenbergen

Hee leuk, wil zeker mee. Ik stuur je een PM.
Jeroen Steenbergen

ArjenDrost †

Mmmm, jammer, dan ben ik net nog niet terug in Nederland... Zou graag een keer meegaan...


Nou ja, ik kom deze zomer vast wel andere leuke (zee)zoogdieren tegen ;)


Groeten, Arjen

Mark van Veen

Gezellig, komen we elkaar tegen. Ik ga met een andere groep mee, maar we komen op dezelfde boot uit.
groet,

Mark van Veen