kokmeeuw met zilver ring/vandaag R"dam

Gestart door barebigfoot, juni 08, 2010, 00:06:16 AM

Vorige topic - Volgende topic

barebigfoot

hoi forum ik kom er niet uit, wat staat hier op en waat kan ik deze dan aangeven?
avb
Uwe

Jeroen Nagtegaal

Daar missen nog wat cijfers de code is 3.??8.744 uit Nederland. Echt melden heeft denk ik geen zin.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

barebigfoot


rob_voesten

Hoi


Je kunt Frank Majoor eens mailen mischien kan hij er wat van zeggen.

zie www.frankmajoor.nl

Groetjes Rob
Rob Voesten

Ringmeldingen doe het hier. En ik help je er mee.

Mail: woeste1voeste@hotmail.com

barebigfoot


vogelsbennym

#5
Hoi,
Al bericht van Frank? In Zoetermeer en omgeving zijn aardig wat Kokmeeuwen geringd afgelopen winters dus het is zeker de moeite waard ook in Rotterdam op ringen te letten.
Waar heb je die geringde Kokmeeuw gezien in Rotterdam?
Hij zal nu allang weg zijn, maar ik ben benieuwd, ik zelf ben afgelopen winter regelmatig in Rotterdam geweest om Kokmeeuwen af te lezen, als het een nieuwe afleesplek is ben ik positief om die mee te nemen in mijn afleesrondes... ;)
Groet,
Benny Middendorp

barebigfoot

#6
Ja ik had al bericht, er is maar een cijfer niet te herkennen dus zijn er 7 mogelijkheden, geringd is ze in Arnhem dus idd NL!
Frank gebruikt geen alu maar staal, ook kan hij aan de slijtage zien dat die nog niet zo lang geringd is.
Hij helpt er graag met geringde kokmeeuwen[mits herkenbaar]!
gezien bij plas tussen Blijdorp parkeerplaats en park Roel Langerak? ofwel 51.926524,4.442768
Uwe

vogelsbennym

Hoi,
Bij het Roel Langerakpark ben ik nog nooit geweest. Ik kom meer in het oostelijk deel van Rotterdam (Prinsenpark, Maasboulevard, Coolhaven, Heemraadsingel). Maar vanuit Google Maps ziet het er wel goed uit, dus de komende maanden zal ik ook aan dat park een bezoekje afleggen...
Groet,
Benny