Kernenergie is afbreekbaar. Na ongeveer 100.000 jaar ben je er vanaf

Ik ben zelf niet tegen kernenergie als het toekomst heeft.
Tegenwoordig is het niet meer gevaarlijk maar het moet wel rendabel zijn.
En volgens mij is de uranium in no time op (iets van 70 jaar) dus dan is het toch niet zo'n goed idee.
Ik hoop dat de ontwikkelingen op gebied van kernfusie nog wat worden. Das pas goed!
Windmolenparken in de zee ben ik geen voorstander van nu. Die dingen moeten eerst rendabeler worden.
Over het verhaal van veel vogelslachtoffers kan ik zeggen dat het niet waar is. Je moet alleen de migratieroutes vermijden.
Kijk maar op de site van bureau Waardenburg. Die hebben daar uitgebreid onderzoek naar gedaan.
En... ik ben voor tactisch stemmen!!!
Als ik kan bijdragen dat de VVD niet de grootste wordt door op de PVDA te stemmen, dan doe ik dat.
Ik stem normaal D66 en ik vermoed dat deze partij deze keer toch gaat meeregeren.
Verder vind ik dat er tegenwoordig helemaal niks mis is met het immigratiebeleid. We zullen ze in de toekomst nog hard nodig hebben.
En als het zover komt (wat ik niet geloof) dat de PVV gaat meeregeren, dan ga ik overwegen om te emigreren naar een land waar het immigratiebeleid net zo goed geregeld is als in Nederland