waarnemingen in Engeland

Gestart door Imperator, juni 01, 2010, 13:09:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

Imperator

Hoi, mijn waarnemingen met de WnPDA uit Engeland zijn niet up te loaden.Is er een oplossing? Ik krijg deze melding: br/>
<b>fatal error</b>:
Uncaught receptiën
'{ieErrorException'with message Érror executant query: Select column_name,is_nullable,dat a _type FROM information_schema.column s WHERE table_name='translatable 'ORDER BY
Ordinal_popsition&lt,hr&gt,ERROR: current transactiën is oborded, commando ignored until end of transactiën Block in //home/www.waarneming.nl

vriendelijke groet,

Trees

hiskodevries

Trees,
je hebt niet zelf aan het bestand zitten 'prutsen'
zonee
haal dan het bestand waarnemingen.1.89.csv o.i.d van je pda en email dit naar info@waarneming.nl (zonder het te openen in excell aub)
Het klinkt alsof je halverwege het invoeren van taal bent gewisseld ( maar dat is een gok hoor)
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Imperator

#2
Citaat van: hiskodevries op juni 01, 2010, 13:23:08 PM
Trees,
je hebt niet zelf aan het bestand zitten 'prutsen'

hi hi, ik zou echt niet weten hoe dat moet.... :rolleye:

Het klinkt alsof je halverwege het invoeren van taal bent gewisseld ( maar dat is een gok hoor)

ik heb gelezen dat het kan, maar nog nooit gebruikt..

haal dan het bestand waarnemingen.1.89.csv o.i.d van je pda en email dit naar info@waarneming.nl (zonder het te openen in excell aub)

dat zal ik doen
vriendelijke groet,

Trees