Wroetsporen wild zwijn?

Gestart door Catwzl, mei 10, 2010, 13:22:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

Catwzl

Hoi,

Ik heb vrijwel geen ervaring met wroetsporen vandaar dat ik hier om hulp vraag. Deze sporen troffen wij gisteren aan op de Strabrechtse Heide. Het leken ons wroet en graafsporen van Wilde Zwijnen, maar die komen hier (nog?) niet voor. Wel enkele kilometers zuidelijker in het Leenderbos. Misschien doet een ander (ontsnapt) zoogdier dit ook wel eens? In een straal van 50 m2 (verder niet gezocht) meer grassige stukjes op de hei aan de rand van een bos, hebben we tientallen wroetplekken gevonden, waaronder ook plekken van enkele vierkante meters groot. Dit is overigens voor het eerst dat we deze sporen hier vinden. Ik heb met mijn filmcamera wat plaatjes geschoten (helaas is de foto kwaliteit daarom wat minder).













Alvast bedankt, groetjes;
Roel van den Heuvel
Groetjes;
Roel van den Heuvel

http://strabrechtseheide.nl

Rene Janssen

#1
Dag Roel,


Ik zou hier idd wild zwijn van maken.



René
René Janssen

Catwzl

Hoi,