Onbekende vogels van Brazilie

Gestart door Ringneck, mei 28, 2010, 17:04:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ringneck

Beste vogelkenner,

Weten jullie hoe deze heten.

foto 2, Kalkoengier?

BVD

Met vriendelijke groeten,

Rob


My Webpage

redmar_woudstra

Foto 1: Masked Water Tyrant

Foto 2: Greater Yellow-headed Vulture
groet,
Redmar

JohanvantBosch

Citaat van: redmar_woudstra op mei 28, 2010, 17:52:10 PM
Foto 1: Masked Water Tyrant

Foto 2: Greater Yellow-headed Vulture
foto 1 mee eens.
Foto 2 zou ik toch voor Lesser Yellow-headed Vulture gaan. Niet genoeg contrast tussen hand en armpennen. witte handpenschachten (en kopkleur) wijzen daarnaast op lyhv (ipv kalkoengier)

Daarnaast ga ik er even vanuit dat dit ook bij Natal is. Daar komt de greater yhv normaalgesproken niet voor

JohanvantBosch

Welk boek gebruik je trouwens? Ik kan de recent verschenen Ber van Perlo wel aanbevelen. Al heb ik hem zelf nog niet in de praktijk kunnen uittesten.

redmar_woudstra

Ik heb Birds of Ecuador gebruikt, daar staat Lesser niet in dus ging er voor het gemak van uit dat die ook niet in Braziliƫ zou voorkomen.
groet,
Redmar


laatvlieger

Hoi Rob,

De foto's zijn overigens ook meer dan welkom op Observado.org! Mooie plaatjes!
Groet,

Wouter Teunissen


Mijn Weblog: http://birdboredom.blogspot.com/

Ringneck

Hoi Laatvlieger,

Ik heb het weleens geprobeerd om foto's daar op te zetten maar het lukte mij niet om het te doen

Met vriendelijke groeten,

Rob


My Webpage

JohanvantBosch

Citaat van: Ringneck op juni 05, 2010, 09:21:55 AM
Hoi Laatvlieger,

Ik heb het weleens geprobeerd om foto's daar op te zetten maar het lukte mij niet om het te doen
Hallo Rob,
Wat lukte er niet? Waar ging het mis? Misschien kunnen we je helpen. Het werkt exact hetzelfde als bij waarneming.nl overigens.

Ringneck

Beste Johan,

Alles was in het Frans en dat kan ik niet lezen. Vroeger heb ik wel foto's geplaatst en toen ging het makkelijk
Met vriendelijke groeten,

Rob


My Webpage

Lonnie Bregman

Je kunt helemaal rechtsboven in het scherm de taal veranderen, als je op dat vlaggetje klikt.
Groeten, Lonnie Bregman