Hoofdmenu

welke struik

Gestart door Dinant Wanningen, augustus 14, 2006, 21:06:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

Dinant Wanningen

is dit misschien een late vogelkers

C:\Documents and Settings\wanningen\Mijn documenten\2006_08_13\IMG_0397.JPG
Groet ,Dinant

derop

Hoi Dinant,

Kan de foto niet openen. Kun je het misschien op een andere manier laten zien?
[size=8][span style=\'color:green\'][/size][/i][/span]Met vriendelijke groet,

Margot De Rop

Dinant Wanningen

Hoi,

Ben aan het testen en wil het bericht verwijderen maar weet niet hoe heb geen delete knop op het scherm , en kan het maar niet voor elkaar krijgen een foto te plaatsen op het forum
Groet ,Dinant

derop

Is de foto misschien te groot? 800 x 600 pixels lukt wel. Ik maak de foto altijd net iets kleiner. Dan kun je de foto gewoon aan je bericht toevoegen.

Margot De Rop

Jan Harteman

CiteerC:\Documents and Settings\wanningen\Mijn documenten\2006_08_13\IMG_0397.JPG
Je hebt de foto direct vanaf je C-schijf proberen te linken. Dat werkt niet, de foto moet ergens online staan, bijv. op een website of online foto-album.

Dinant Wanningen

Hoi,

Ook vanuit mijn foto album lukt het mij niet.
Groet ,Dinant

derop

Regelmatig zie je vragen over het plaatsen van foto;s in dit forum.
Er zijn 3 manieren:

A. Je kunt in dit forum een foto toevoegen als je
-eigen webruimte hebt.
-linked naar de foto bij je waarneming op waarneming.nl.
De url van de foto op waarneming.nl krijg je door in waarneming.nl net zo lang klikken op de foto tot alleen de foto in de browser staat. De url eindigt dan op de extensie .jpg, bijvoorbeeld http://www.waarneming.nl/fotonew/5/16725.jpg
Kopieer de url van de Address-balk.

Je voegt in dit forum dan een link toe naar een foto die elders op het internet staat.
1. Zet je foto op internet (bijv. je eigen website) of op waarneming.nl en onthoud het adres (http://www...)
2. Druk op de knop "IMG" en plak het adres (http://www...)
in de invulregel.

Bij twee foto's druk je dus 1x op de knop IMG en voeg je de urls toe, druk nog een keer op de knop IMG en voeg de andere url toe.

Bij diverse websites, zoals www.imageshack.us kun je gratis en oneindig plaatjes uploaden. Bij imageshack hoef je je zelfs niet te registreren, maar als je het wel doet (gratis), krijg je een overzicht van alle plaatjes die je hebt laten hosten. Plaatjes blijven theoretisch oneindig bewaard.
Als je een plaatje uploadt, krijg je meteen een stukje code dat je met copy/paste op een forum kunt plaatsen zodat bezoekers van dat forum je foto zien.

B. Je kunt een foto uploaden naar het forum.
Als je foto al op waarneming.nl staat (met bijv. de naam 'Paddestoel onbekend') heeft dit niet de voorkeur.

Misschien lukt het nu?

Margot De Rop

Dinant Wanningen

Hoi,

Bedankt Margot en Jan ik zal het proberen hopen dat het mij lukt
Groet ,Dinant

Dinant Wanningen

Hoi,

Welke struik is dit? een late vogelkers? dit is geen test meer graag antwoord s.v.p.

Groet ,Dinant